Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر مذاکرات با چین به نتیجه نرسد تعرفه‌های بیشتری ضد این کشور وضع می‌کنم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره روند مذاکرات با چین گفت: «چین در کنار ما به پیش می‌آید و قصد دارد که به توافقی برسد که من خواهان آن هستم. اگر آن‌ها خواهان آن نباشند آنگاه وضعیت به گونه دیگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: «من هم اکنون در رابطه با چین راضی هستم. آن‌ها میلیارد‌ها و میلیارد‌ها دلار به ما پرداخت می‌کنند. در آینده‌ای نه چندان دور این میزان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید در حالی که چین هرگز حتی ۱۰ سنت هم به ما نمی‌داد. من پول زیادی را به کشاورزان داده و به مردم کمک کرده ام. این موضوع به کمک نیاز دارد و چین مقادیر زیادی در این باره به ما پرداخت می‌کند.»

ترامپ ضمن اعلام اینکه چین هم اکنون این مبلغ را به آمریکا پرداخت می‌کند، مدعی شد: «ما دیگر آن تعرفه‌ها را پرداخت نمی‌کنیم. آن‌ها تعرفه‌ها را پرداخت می‌کنند. ارزش پول آن‌ها کاهش یافته است. آن‌ها برای مقابله با این موضوع نقدینگی را به اقتصاد خود تزریق می‌کنند. زنجیره تامین مالی آن‌ها از بین رفته است. من گفته ام که آن‌ها بدترین سال را در ۵۷ سال اخیر پشت سر می‌گذارند.»

وی افزود: «اما با توجه به آنچه گفته شد من روابط خوبی با چین دارم. باید ببینیم که چه روی می‌دهد. من هم اکنون بسیار خوشحالم. اگر مابه توافقی با چین نرسیم آنگاه من حتی تعرفه‌ها را هم بالاتر می‌برم.»

ترامپ درباره توافق تجاری با کانادا و مکزیک گفت: «ما با مشکلاتی روبرو هستیم. مقامات مکزیک و کانادا با ما هر روز تماس می‌گیرند و می‌گویند چه خبراست؟ او (نانسی پلوسی) بر روی صندلی خود نشسته است. همه دموکرات‌ها به نفع وی رای می‌دهند. او هر کاری را که بخواهد انجام می‌دهد. او از ماه‌ها پیش این سخنان را گفته است. او سخنان خود را تایید می‌کند. او خواهان این وضعیت است. او از این وضعیت خوشش می‌آید. او زنی کاملا بی صلاحیت است. تمام آنچه که وی خواهان آن است تمرکز بر روی استیضاح است. این تنها یک امید واهی است.»

وی افزود: «من گفته ام که به نظرم وضعیت نسبتا خوب است. او (نانسی پلوسی) می‌خواهد از توافق تجاری بین آمریکا، کانادا و مکزیک به نفع خود بهره برداری کند، زیرا رای لازم برای استیضاح را در اختیار ندارد. او از توافق تجاری بین آمریکا، کانادا و مکزیک برای به دست آوردن رای لازم برای استیضاح استفاده می‌کند.»

 

بیشتر بخوانید: من برگزیده هستم! ایران و کره شمالی سلاح ضد ماهواره ای می سازند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند