Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:38:22 GMT

مدارس همدان و بندرلنگه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۲۷۳

مدارس همدان و بندرلنگه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سهرابی گفت: به علت بارش برف و لغزنده بودن سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱و ۲ همدان، اسدآباد، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه، رزن، درگزین، سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، سهرابی یادآور شد: تعطیلی مدارس از کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع رسانی می شود.

مدارس مقطع ابتدایی شهرستان بندرلنگه تعطیل شد

دیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به دنبال بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان بندرلنگه و منطقه جناح شهرستان بستک در نوبت صبح امروز تعطیل است.

نعمت روزپیکر با اعلام این خبر افزود: در صورت ادامه بارندگی‌ها و تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در نوبت بعد ازظهر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مدارس نوبت بعدازظهر شهرستان بندرلنگه به علت بارندگی تعطیل بود.

در ۲۴ ساعت گذشته جزیره لاوان در شهرستان بندرلنگه با ۱۶۳ میلیمتر بارندگی بیشترین بارش باران را در هرمزگان داشته است.درشهرستان پارسیان نیز ۸۱ میلیمتر و بستک ۵۰ میلیمتر باران باریده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس همدان شهرستان بندرلنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال