Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین با هدف اجرای عدالت، جلوگیری از قاچاق، صرفه جویی در مصرف سوخت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم انجام شده است، گفت: این برنامه به تصویب سران قوا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم همدان به فراخوان ضد انقلاب پاسخ ندادند و ما باید درک صحیح مردم را قدر بدانیم و شبانه روزی از حقوق مردم حراست و حفاظت کنیم، گفت: از همه دستگاههای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه کمال تشکر را دارم که اجازه کوچکترین تحرک را به ضد انقلاب و معاندین ندادند.

استاندار همدان اضافه کرد: طبق اعلام رئیس جمهور اساس و هدف دولت در طرح حمایت معیشتی کمک به خانوارهای متوسط و کم‌درآمد در شرایط تحریم اقتصادی و فشارها به معیشت مردم بود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه اولویت کار حوزه اقتصادی و دستگاه تنظیم بازار، کنترل و نظارت بر قیمت هاست، گفت: هیچ کسی حق افزایش قیمت ها را ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه باید از تصدی گری فاصله بگیریم و بخش خصوصی را به میدان بیاوریم، اظهار داشت: اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است.

استاندار همدان با بیان اینکه با مطالعه و اعتقاد سند راهبردی و عملیاتی توسعه 3 ساله استان همدان را تدوین کرده ایم، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کاملا به صورت کارشناسی در تمامی مباحث ورود پیدا می کند.

شاهرخی افزود: باید دانه درشت ها و افرادی که فرار مالیاتی دارند شناسایی شوند چراکه عدالت در وصول مالیات و احقاق حقوق مردم را حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مجموعه مدیران استان تشکر می کنم چراکه در بررسی عملکرد یک ساله دستگاه های اجرایی، شاهد اقدامات چشم گیری بودم، گفت: باید به سمت منابع در آمدی جدید برویم و نباید به در آمد حاصل از نفت متکی بود.

استاندار همدان افزود: مدیران استان پروژه های ملی خود را پیگیر باشند و از بودجه های ملی غافل نشوند.

شاهرخی همچنین از جامعه پزشکان استان به خاطر همراهی در نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها تشکر کرد.

کد خبر 4776551

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان شورای برنامه ریزی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز بارش برف گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری