Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:31:40 GMT

بیانیه تبلیغات اسلامی استان البرز در پی اتفاقات اخیر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۳۷۸

بیانیه تبلیغات اسلامی استان البرز در پی اتفاقات اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز آمده است: توجه به وضع معیشتی و اقتصاد کشور از وظایف مهم حاکمیت است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده‌ دولت و مجلس است که مستقیما توسط مردم انتخاب می شوند. لذا دولت و مجلسی که با رای اکثریت به منصب، قدرت و مقام تصمیم گیری رسیده‌اند، در این زمینه باید پاسخگوی مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه تأکید شده است: تصمیم اخیر دولت مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کنار افزایش یارانه‌های نقدی هرچند تبعات سخت و سنگینی برای مردم خواهد داشت اما توسط دولت منتخب اکثریت، با مشورت کارشناسان ایشان و در چهارچوب قانونی کشور اتخاذ شده است. لذا این افزایش قیمت را باید به صورت یک تصمیم قانونی به رسمیت شناخت. هرچند ما هم انتقاداتی نسبت به نحوه مدیریت این موضوع و مخصوصا نوع بیان و اجرای آن داشته باشیم اما این اتفاقات باعث نمی شود که تصمیم دولت را خارج از چهارچوب قانونی بدانیم.

در ادامه بیانیه تبلیغات اسلامی استان البرز آمده است: سوء استفاده از فضای متشنج ایجاد شده بر اثر اعتراض، به آتش کشیدن اماکن دولتی و شخصی، بستن راه های عبور و مرور همگانی و ضروری کشور، غارت و تعرض به اموال و نوامیس مردم و افعالی از این قبیل قطعا روش هیچ انسان آزاده‌ای برای اعتراض نیست. این افعال شنیع و خائنانه جز از اشرار، اراذل و اوباش و البته نیروهای آموزش دیده و نفوذی دشمنان خبیث مردم نیست که به صورت مدیریت شده و تشکیلاتی سعی در برهم زدن امنیت عمومی کشور دارند.

تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه خود با تأکید بر اینکه امنیت کشور از هر چیزی برای مردم واجب تر است و به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شده و خدای ناکرده از بین برود، یادآور شده است: قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی به عنوان سربازان این ملت و نظام هرطور که شده باید مقابل خرابکاری و شرارت اشرار و عوامل نفوذی دشمنان ملت ایران با اقتدار ایستادگی کرده و در کوتاه ترین مدت ممکن بساط غارت، چپاول و تجاوز این خائنین را جمع کنند.

کد خبر 4776541

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت بنزین بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز بارش برف گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار  رحيم جهانبخش    اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از 25 فروردين ماه در   آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است  و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار "جهانبخش" بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود