Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:56:22 GMT

محور‌های همدان کولاک و برفی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۴۷۳

محور‌های همدان کولاک و برفی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی پناهنده، همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه راه‌های استان برفی و همراه با کولاک است افزود:اما با این وجود رفت و آمد برقرار بوده و رانندگان می‌توانند با احتیاط در محور‌ها تردد کنند.

او با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون خودروی در راه مانده نداشتیم و امدادرسانی توسط اداره کل راهداری انجام نگرفته است، تصریح کرد: محور کبودراهنگ- شیرین‌سو و محور رزن- آوج با کولاک شدید و مه گرفتگی مواجه است که رانندگان باید با زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهنده با تأکید بر اینکه رانندگان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند، ادامه داد: ۲۵ راهدارخانه ثابت استان همدان فعال بوده و نیرو‌های راهداری در دو شیفت خدمات رسانی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۵۰ نیروی راهداری در محور‌های ارتباطی  استان عملیات راهداری را اجرا می‌کنند، بیان کرد: ۲۷۵ دستگاه وسیله نقلیه سنگین آماده عملیات راهداری است که در حال حاضر در تمامی محور‌ها عملیات برف روبی و نمک پاشی درحال انجام است.
انتهای پیام/ج

محور‌های همدان کولاک و برفی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲