Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بهشتی‌راد در جلسه رایزنی برای بازاریابی محصولات خراسان‌جنوبی که در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: در زمینه بازاریابی برای محصولات و کالاهای خراسان‌جنوبی باید به صورت مجزا در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی موضوع را بررسی کرده و از کلی‌گویی بپرهیزیم.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: وقتی ۴۵۰ تن ظرفیت تولید زعفران در سال جاری داشتیم که بی‌شک  این میزان تولید نیاز به بازاریابی قوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی‌راد یا اشاره به اینکه بازاریابی نیاز به منابع مالی و یک تیم تخصصی داریم، اظهارکرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بازار هدف ما در حوزه محصولات کشاورزی افغانستان و پاکستان نیست چرا که آن‌ها خود تولید کننده هستند.

وی با تأکید بر ایتکه در حوزه بازاریابی و بازارسازی باید هماهنگی و کار جمعی داشته باشیم، بیان‌کرد: باید بررسی کنیم که مشکل ما در بازاریابی محصولات کشاورزی در کدام حوزه بسته‌بندی، ارسال نامناسب، ممنوعیت‌های صادراتی و یا عدم شناخت بازار هدف است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دفترهای صادراتی ما باید یک وب سایت چند زبانه داشته باشند تا در بازاریابی موفق‌تر باشند، گفت: در بازاریابی کیفیت کالا و قیمت محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهشتی راد یادآور شد: اگر احساس می‌کنیم در محصولی مزیت داریم نباید به راحتی بازار آن را از دست بدهیم و به عنوان مثال دلال افغانستانی برای ما قیمت‌گذاری داشته باشد.

محمدجاده‌گی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان‌جنوبی، اظهارکرد: در کشور ما تصمیمات خوبی در حوزه بازاریابی گرفته می‌شود ولی عدم انسجام و هماهنگی موجب مشکل در اجرا تصمیمات شده است.

وی  بیان کرد: متأسفانه سیستم اداری گاه در اجرای قول‌ها و وعده‌های خود به صورت کامل عمل نمی‌کند و تولیدکننده را با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت برندسازی برای محصولات خراسان‌جنوبی، ادامه داد: استفاده از سیستم‌های مجازی برای فروش محصولات استراتژیک را باید جدی بگیریم چرا که تجربه ثابت کرده که سودآوری فراوانی دارد و ما نیز به دنبال ایجاد بازارچه‌های مجازی هستیم

کد خبر 4776531

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید بهشتی صادرات و واردات اتاق بازرگانی بیرجند بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز بارش برف گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند

سمانه غلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان توصیه می‌شود که نسبت به انتقال محصولات دپو شده از فضای باز به مناطق سرپوشیده اقدام کنند.

به گفته او، کشاورزان از انجام هرگونه عملیات کشاورزی در نخیلات استان‌های جنوبی بویژه گرده افشانی اجتناب کنند.

غلامی ادامه داد: کشاورزان و باغداران بدلیل وقوع بارندگی و جلوگیری از آسیب مزارع آماده برداشت از انجام آبیاری مزارع و باغات خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی کشاورزی با تاکید بر جلوگیری از نفوذ آب به سالن‌های پرورش قارچ و گلخانه‌ها گفت: پرورش دهندگان ماهی نسبت به پاکسازی و تنظیم و کنترل دریچه ورودی آب استخر‌ها جهت جلوگیری از آب گل آلود به استخر‌ها اقدام و همواره از کوددهی استخر‌های پرورش ماهیان گرم آبی اجتناب کنند.

او گفت: عشایر در هنگام عبور از ارتفاعات و انتقال دام به مکان‌های سرپوشیده و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین عایق بندی کندو‌ها در برابر بارش اجتناب کنند.

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز در برخی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعد و برق و کاهش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر جمعه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی و جنوبی  زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی و در ساعات بعدازظهر شنبه و یکشنبه علاوه بر این مناطق در نیمه شرقی فارس، نیمه شرقی استان‌های یزد و کرمان رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط گرد و خاک و نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم