Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از وظایف مهم شهرداری بهبود وضعیت تردد شهروندان در هنگام بارش برف و وقوع یخبندان است، گفت: عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر شهر همدان توسط 145 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 350 نیروی خدمات شهری انجام شد.

وحید علیضمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید براینکه ستاد برف‌روبی شهرداری همدان طی جلسات مختلف و با استفاده از تجارب سالهای گذشته، اظهارکرد: در این ستاد برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته و برای معابر شیب‌دار مخازن ماسه و نمک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر عبور و مرور شهروندان بدون مشکل در سطح هر انجام و ارائه خدمات شهرداری از رضایتمندی عمومی برخوردار است.

علیضمیر درخصوص عملیات برف‌‎روبی و پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر همدان، ادامه داد: همزمان با شروع بارش برف از روز دوشنبه؛ 145 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، تیغه برف‌روبی و گریدر، نمک پاش مکانیزه، بابکت، خاور و نیسان و 350 نیرو و راننده حوزه خدمات شهری عملیات پاکسازی، برف‌روبی و حمل و نقل برف از معابر شهر را آغاز کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف شهر همدان نیز از روز دوشنبه آغاز شده است، افزود: سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مدیریت شهری مشارکت مردمی را می‌طلبد.

وی یادآور شد: شهروندان در زمان بارش برف تا حد امکان از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی و همچنین پارک خودرو در حاشیه معابر جداً خودداری کنند تا نیروهای حوزه خدمات شهری بتوانند با سرعت بیشتری و در کمترین زمان خدمات رسانی به شهروندان را به نحو شایسته و مطلوب انجام دهند.

علیضمیر با بیان اینکه به هنگام برودت هوا در وهله اول پل‌ها و زیرگذرها و سطوح شیب‌داردچار یخ‌زدگی می‌شوند، ادامه داد: شهروندان در این ایام حتی المقدور از این سطوح و مسیرها استفاده نکنند ولی در صورت مواجهه با یخ‌زدگی سطوح شیب‌دار و امکان لغزش خودرو و ایجاد مشکل در تردد سریعاً از کیسه‌های شن و نمک حاشیه پل‌ها و سطوح شیبدار بابت باز شدن یخ کف معابر استفاده نکنند تا عبور و مرور آسانتر شود.

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: از شهروندان مشارکت جو و فهیم تقاضا داریم در راستای همراهی با مسئولان ستاد برف‌روبی، با اطلاع رسانی از طریق سامانه 137 معابری که در اثر بارش برف لغزنده می‌شوند را به اطلاع برسانند تا اقدامات لازم برای مرتفع شدن این مشکل انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات برف روبی خدمات شهری بارش برف استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد آقایی اظهار داشت: نصب 62 پایه چراغ روشنایی "ال ای دی" با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 43 عدد پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی و همچنین تعداد 19پایه و فنداسیون در تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس انجام شد که تا یک هفته آینده با اجرای شبکه، کابل کشی و نصب لامپ توسط شرکت توزیع برق یزد مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این که ویژگی این پروژه استفاده از چراغ های فوق کم مصرف "ال ای دی" می باشد، ادامه داد: لامپ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفته است، "متال هالید" بوده که مصرف برق آن 400 وات می باشد در حالی که لامپ های مورد استفاده در این پروژه کمتر از 100 وات برق مصرف می کند.

آقایی با اشاره به این که روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.​​​​​​​

 

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید