Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان؛ پس از حمله موشکی ارتش رژیم صهیونیستی به سوریه، پدافند هوایی این کشور توانست اکثر موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کند.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد "پدافند هوایی سوریه صبح امروز چهارشنبه موفق به رهگیری و انهدام اکثر موشک‌های شلیک شده توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز «دمشق»، پایتخت سوریه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

براساس این گزارش، در نتیجه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه سه نفر زخمی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه و در پی حمله موشکی به مواضعی در سوریه، ادعا کرده بود این حملات، انبار مهمات و پایگاه‌های نظامی سوری را هدف قرار داده‎اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر، خاک سوریه را به بهانه‌های واهی هدف قرار داده‎اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پدافند هوایی سوریه رژیم صهیونیستی دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند بشار اسد به آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفت وگو با برنامه «اکثریت جهانی» شبکه یک تلویزیون روسیه در پاسخ به سوالی درباره نقش آمریکا در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، افزود: وقتی می‌گوییم آمریکا، منظور ما کل غرب است چراکه غرب تحت کنترل آمریکا است و واشنگتن از هرگونه درگیری منتفع می‌شود. سپس کنار می‌ایستد و هرج و مرج فزاینده را تماشا می کند و منتظر لحظه‌ای است که بتواند ضربه قاطعی را وارد کند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند و سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است.

وی گفت: این شیوه کنترل آنهاست و این یک نوع سیاه نمایی است. چنین رفتاری غیراخلاقی است. آمریکا هر درگیری را به یک بیماری مزمن خطرناک مانند دیابت یا سرطان تبدیل می‌کند و کشورهای متخاصم معمولا هزینه این درگیری را می‌پردازند.

اسد افزود: آمریکا با حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی و ارسال سلاح به آن، نقش اصلی را در جنگ نسل کشی در نوار غزه ایفا می‌کند. این کشور برای بهبود وجهه مخدوش خود در مقابل چشم جهانیان، از ضرورت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه دم می‌زند اما در عمل با وتو کردن قطعنامه های سازمان ملل به نفع رژیم اشغالگر به این جنایات دامن می‌زند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 846114 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه سوریه - بشار اسد ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت