Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@01:08:04 GMT

مارادونا استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۷۸۹

مارادونا استعفا کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، دیگو آرماندو مارادونا پیش از دیدار برابر آلدویسی اعلام کرد اگر گابریل پیگرینو (رییس خیمناسیا د لا پلاتا) بماند من هم در باشگاه می‌مانم. در نهایت پس از ۱۰ روز رییس خیمناسیا جدایی سرمربی آرژانتینی را تایید کرد. او برای بازی بعد برابر آرسنال هدایت تیم آرژانتینی را بر عهده نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا زمانی که متوجه شد پیگرینی در انتخابات جدید باشگاه شرکت نمی‌کند تصمیم گرفت در این تیم نماند و استعفایش را دیروز به باشگاه ارائه داد.

بازیکنان و مدیریت تلاش کردند تا سرمربی آرژانتینی را راضی کنند اما این اتفاق نیفتاد. اکنون هدایت تیم به صورت موقت به عهده مارانو مسرا سپرده شده است.

مارادونا در حالی خیمناسیا را ترک کرد که سه پیروزی به دست‌ آورد و پنج بار مغلوب شد. همچنین تیم آرژانتینی ۱۳ گل به ثمر رساند و ۱۰ بار دروازه‌اش باز شد. پیش از حضور سرمربی آرژانتینی خیمناسیا در پنج بازی تنها دو گل به ثمر رسانده و از ۱۵ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز به دست آورده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارادونا مربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد