Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمی روز چهارشنبه درگفت و گوبا خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ترتیباتی که تحت عنوان FATA مطرح است اگر به صورت اصولی به آن عمل شود هیچ‌ فردی درارتباط با آن بحثی ندارد.
وی ادامه داد: طبق اندیشه اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی و اندیشه سیاسی حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پول‌شویی و جرائم سازمان یافته بین‌المللی شرعا حرام و ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نگرانی دولت ایران این است که مبادا امپریالیست جهانی از این مفاهیم حقوق بین‌الملل علیه حرکت‌های اصیل مردمی درکشورهای اسلامی، جنبش های آزادی بخش و محرومان جهان سوء استفاده کند، بنابراین باید تضمین‌هایی دراین زمینه دریافت شود.
ابراهیمی گفت:تنها دغدغه جمهوری اسلامی ایران سیاسی عمل کردن کشورهای امپریالیستی و درتعیین مصادیق است که آنها منافع خود را بر منافع مسلمانان ترجیح ندهند، مجموعه این مباحث در ارتباط با FATF باعث تاملاتی شده‌است.
استاد حقوق بین الملل دانشگاه های قم تصریح کرد: در این موارد حساس باید قبل از تصویب، قیود و شرایط محکمی که تفسیر این موارد را در اختیار جمهوری اسلامی ایران بدهد، باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: از سویی باید مراقب باشیم که دشمنان از این موارد برای سوء استفاده‌های بانکی از جمله اعمال تحریم‌ها بیشتر علیه کشور استفاده نکنند.
ابراهیمی بیان داشت: برای رفع این مشکلات به نظر می‌رسد، مصوبات شورای عالی امنیت ملی که درهمه موارد توجه دارند راهکار مناسبی است و به این مسائل مهم به دور از جنجال‌های سیاسی و بحث های انتخاباتی بلکه با لحاظ کردن منافع ملی پرداخته شود.

برچسب‌ها FATF قم دانشگاه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم دانشگاه ایران قم دانشگاه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با اجرای طرح نور در شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر، مردمی عفیف و علاقه مند به شریعت دین هستند و لذا از این طرح استقبال کردند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاش نیروی انتظامی بیان داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای نظارتی باید به فراجا در اجرای این طرح کمک کنند و نیروی انتظامی در اجرای این طرح نباید تنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌دهند این طرح اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تأمین منافع زن و خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: باید از توزیع لباس‌های هنجارشکن و نامناسب در فروشگاه‌های پوشاک و لباس جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید لباس و پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086543

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند