Web Analytics Made Easy - Statcounter

​وزارت کار و رفاه اجتماعی درباره طرح معیشتی دولت، پس از افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

وزارت کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی‌های انجام شده به حدود ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت به این تعداد که بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور را در بر می‌گیرد تا پایان روز شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ به مشمولان ادامه خواهد داشت.


 بر اساس اطلاعیه منتشره، پس از تاریخ مذکور، کسانی که مشمول این طرح نشده‌اند می‌توانند مراتب استحقاق خود را با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار از طریق شماره‌گیری #۶۳۶۹* اعلام کنند. تاکید میشود که شماره تلفن همراه، می‌بایست به نام سرپرست خانوار باشد. پس از رسیدگی و بررسی استطاعت مالی افراد متقاضی، اقدام لازم برای واریز وجه مذکور صورت خواهد گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورتی‌که استحقاق متقاضیان تایید شود، مبلغ کمک حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

پرداخت کمک معیشت دولت به مشمولان ادامه دارد

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده که افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

اطلاع‌رسانی لازم ، در اطلاعیه‌های بعدی ستاد حمایت معیشتی یا توسط سخنگوی این ستاد و از طریق رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات متعاقبا صورت خواهد گرفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، در این مراسم، فارسی نژاد مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست کمیته امداد امام خمینی کشور سردار فلاحی پور هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل استان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند. همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز بیان کرد: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک های مردمی در استان خوزستان موثر بوده است که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم. وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای در کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آن ها دارد، افزود: با کمک خیران کمک های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه شده و کمیته امداد در ماه مبارک رمضان رزمایش تامین بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است. نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده های نیازمند اثر بسیار زیادی در وضعیت زندگی آن ها دارد، افزود: در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد برای کمک وارد عمل میشوند و در تمام سال ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه های مختلف بوده است. امام جمعه اهواز با بیان اینکه خیرین خوزستانی با حمایت خود، کمیته امداد در خط مقدم خدمت به محرومان قرار می دهند، بیان کرد: صدا و سیما، رسانه ها و خبرگزاری ها در افزایش مشارکت های اجتماعی در کار خیر  نقش دارند. صداوسیما و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارند. حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همنوعان، تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان کلیدی و اثرگذار است. وقتی صدا و سیما مشارکت مردم و خدمات کمیته امداد را نشان می دهد اثرگذار خواهد بود و مشارکت بیشتر می شود. انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • شنبه گاز برخی از مناطق شهر رشت قطع می‌شود
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی