Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:46:21 GMT

کاهش ۶۰ درصدی مرگ خاموش درهمدان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۹۹۸

کاهش ۶۰ درصدی مرگ خاموش درهمدان

ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از فوت ۵ نفر دراثرگازگرفتگی در ۷ ماهه امسال خبرداد و گفت: در ۷ ماهه امسال ۵ نفر براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶۰ درصدی دارد.

آرتین کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته یک زن ۵۷ ساله همدانی براثر گاز گرفتگی فوت کرد، اظهارکرد: این زن ۵۷ ساله برای خشک شدن رنگ دیوارهای منزل خود اجاق گاز را روشن کرده و به حمام می‌رود که به دلیل تولید گاز CO در محیط دچار گاز گرفتگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته مردی ۴۴ ساله  به دلیل اینکه آبگرمکن در حمام نصب بوده و تولید گاز CO کرده بوده دچار گازگرفتی شده است.

کمالی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱ نفر براثر گازگرفتگی جان باختند، افزود:  سال گذشته ۶ زن و ۱۵ مرد بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه در ۷ ماهه سال گذشته ۸ نفر براثر گازگرفتگی جان باختند، گفت: در ۷ ماهه امسال ۳ زن و ۲ مرد مجموعاً  ۵ نفر در اثر گازگرفتگی فوت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازگرفتگي مرگ خاموش پزشكي قانوني استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در طرح نوروزی آمار تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا هشت فروردین‌ماه سال جاری، پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ دستگاه به ثبت رسیده است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی و از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳، تردد پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵ تردد، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

شیروانی با بیان اینکه روز گذشته تردد ۵۱۵ هزار و ۹۵۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد، ۵۶ هزار و ۹۷۸ تردد در محورهای ورودی استان و ۵۳ هزار و ۳۷۶ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در سیزدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد - سه‌راهی «چالان چولان» بروجرد با ۳۰ هزار و ۵۵۴ و محور پلدختر - خرم‌آباد ۲۵ هزار و ۲۸۱ تردد است.

کد خبر 6064295

دیگر خبرها

  • ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در واحدهای پذیرایی و اقامتی خراسان شمالی
  • کاهش ۲۳ درصدی سرقت در کرمانشاه در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام