Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:19:43 GMT

۲۲۰۰ تن شن و ماسه در شاهین‌دژ ذخیره شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۰۰۳

۲۲۰۰ تن شن و ماسه در شاهین‌دژ ذخیره شد

کاظم پاشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مقدار  ۷۰۰ تُن نمک و یک هزار و ۵۰۰ تُن شن و ماسه است که در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان ذخیره‌ شده است.

وی اضافه کرد: امسال یک‌هزار و ۶۰۰ تن شن و ماسه به همراه ۷۰۰ تن نمک خریداری شده و مابقی نیز از سال قبل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته اکیپ‌های راهداری به همراه ۲۸ دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در تمام راه‌های این شهرستان آماده خدمات‌رسانی به مسافران و مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ماشین‌آلات راهداری نیازمند بازسازی است، ادامه داد: پنج دستگاه خودرو این اداره هم‌کنون به صورت نیمه‌فعال و ۶ دستگاه دیگر نیز به طور کامل از کارافتاده است که نیاز به تعمیر اساسی دارد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ بیان کرد: شهروندان و مسافران این شهرستان در فصل بارش قبل از سفر بهتر است از وضعیت جاده‌ها با تماس با شماره تلفن ۶۳۲۲۷۳۰-۰۴۴۴ اطلاع پیدا کنند.

شاهین‌دژ دارای ۲۱۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است و بیش از ۴۲ درصد راه‌های روستای این شهرستان آسفالت هستند.

برچسب‌ها راهداری بارش برف شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری بارش برف شاهین دژ راهداری بارش برف شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روح‌الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رهاسازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیروهای راهداری شبانه‌روزی در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمام ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم را با تجربه سیل گذشته اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 745411

دیگر خبرها

  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • آبگیری ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال