Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:51:58 GMT

هرگونه پیامک در خصوص یارانه و طرح حمایتی جعلی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۰۴۱

آفتاب‌‌نیوز :

علی آشتاب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرایند پرداخت به مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت تا هفته آینده ادامه دارد و هیچگونه پیامکی مبنی بر شمول ، قطع و ثبت نام یارانه یا طرح حمایتی برای هموطنان ارسال نمی شود.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، مبالغ تعیین شده تا پایان روز شنبه ۲ آذر ماه به حدود ۶۰ میلیون نفر معادل ۷۰ درصد جمعیت کشور پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:. پس از این تاریخ، افرادی که مشمول طرح حمایتی نشده اند می توانند مراتب استحقاق خود را با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار از طریق شماره‌گیری #۶۳۶۹* اعلام نمایند که شماره تلفن همراه، باید به نام سرپرست خانوار باشد.

آشتاب ادامه داد: پس از رسیدگی و بررسی استطاعت مالی متقاضیان و تایید استحقاق آنان، اقدام لازم برای واریز وجه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تداوم اطلاع رسانی از طریق رسانه ها تاکید کرد:‌ افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به این اداره کل در شهرستان ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری نمایند.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد و براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده‌است.

کمک معیشتی دولت برای خانوار پنج نفر و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده و به خانوار یک نفره نیز۵۵ هزارتومان اختصاص یافته است.

سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از این اعلام کرده بود که سهم خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان و خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان است.

به گفته سخنگوی دولت کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت مشمول دریافت یارانه نقدی هستند.

نکته مورد توجه این است که طرح حمایت معیشتی دولت، ارتباطی به یارانه ماهیانه ندارد، و یارانه آبان نیز در ۲۶ ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و واریز یارانه جدید برای خانوارها که از دیشب شروع شده تا دوم آذرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لرستان پیامک جعلی کلاهبرداری اینترنتی فیشینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی