Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با اشاره به بررسی پیش بینی های بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: این تسهیلات فرصت خوبی را به ویژه برای تعاونی های صیادی در هرمزگان فراهم می کند تا در طرح های پرورش ماهی مشارکت کنند.

فریدون همتی روز چهارشنبه افزود: هدف گذاری مسوولان برای تولید ۵۰ هزار تن ماهی پرورشی طی دو سال آینده در این استان انجام شده و برای اجرای این طرح به ویژه در روستاهای ساحلی، طبق مذاکرات صورت گرفته اعتبار یاد شده اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه هرمزگان اضافه کرد: وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای بودجه سال آینده ۴۲۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای استان هرمزگان در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه سال جاری ۱۵ درصد افزایش یافته است.

همتی به رویکرد اقتصاد دریا محور در هرمزگان اشاره کرد و افزود: در این راستا طرح های پرورش ماهی و میگو در هرمزگان مورد توجه ویژه قرار دارند.

وی همچنین بیان داشت: براساس برنامه ششم توسعه باید پنج هزار هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هرمزگان ایجاد شود و برای رسیدن به این هدف اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: راه اندازی گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی دشت بارق در شهرستان بشاگرد از جمله این برنامه ها می باشد که برای آن ۱۰ میلیون متر مکعب آب از سد جگین اختصاص یافته است.

برچسب‌ها نرخ سوخت تسهیلات اشتغال هرمزگان بودجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ سوخت تسهیلات اشتغال هرمزگان بودجه نرخ سوخت تسهیلات اشتغال هرمزگان بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در بازدید از راه‌های عشایری شهرستان گچساران افزود: بیشترین آسیب به مسیر تردد عشایر و پل‌ها در مناطق دریلا، باباکلان، آبگندی، چهار تنگ، هلیگان، کوه گود گل، خشاب، کمر زرد، تنگ دالین، گچ عوض و گچ ترابعلی وارد شده است.
وی با بیان اینکه این مسیر‌ها نیاز به بازگشایی دارند اضافه کرد: در حال برآورد دقیق خسارت وارد شده در این زمینه هستیم.
استاندار گفت: بیش از ۵ هزار کیلومتر راه عشایری در استان وجود دارد که دولت تلاش می‌کند تا در همین دوره با اختصاص اعتبارات مناسب بخش زیادی از این راه‌ها بهسازی و ایمن سازی شود.
احمد زاده به سیاست‌های دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات جامعه عشایری اشاره و عنوان کرد: در اقدامی بی سابقه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر دور دوم دولت به استان و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هم از اعتبارات متمرکز سازمان امور عشایر کشور برای ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه‌های مخالف عشایر استان اختصاص یافت.
استاندار عنوان کرد: از سهم آلایندگی نفت هم ۸۰ میلیارد ریال برای ابنیه راه‌های عشایری در شهرستان گچساران اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • پرورش 100 تن ماهی تیلاپیا در یک کارخانه ویتنامی (فیلم)
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود