Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@07:54:29 GMT

دستگیری سرکرده باند شرارت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۱۳۳

دستگیری سرکرده باند شرارت

سرکرده یک باند شرارت در قلعه گنج در دام پلیس گرفتار شد .

 عطا ناوکی فرماندار قلعه‌گنج اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی توانستند قاتل فراری و سرکرده باند شرارت را در منطقه جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.

وی تصریح کرد: قتل سه نفر، تیراندازی ایذایی و مجروحیت و قطع عضو چند نفر، تهدید روسای ادارات، تهدید معلمان و تعطیل کردن مدارس، سرمایه‌گذاران از سوابق این شرور مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوکی اظهار داشت: خبر دستگیری این شرور باعث خوشحالی مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به ویژه شهرستان قلعه‌گنج شده است.

وی به انتخاب شهرستان قلعه‌گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت پایدار در منطقه باعث رونق اقتصادی، توسعه زیرساخت‌ها و حضور سرمایه‌گذاران می‌شود.

قلعه‌گنج با ۱۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت و ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۵۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

جنوب کرمان با یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان را به خود اختصاص داده است./ ایرنا

بیشتر بخوانید/ دستگیری شرور فراری

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود

سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود : بررسی های پلیس نشان داد ۴ زن به صورت گروه ۲ نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در ۴ نقطه شهر دستگیر کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود