Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:37:06 GMT

دستگاه «آی ال اس» در فرودگاه دشت ناز نصب شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۲۱۳

دستگاه «آی ال اس» در فرودگاه دشت ناز نصب شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات و مسائل فرودگاه دشت ناز ساری که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و دادستان میاندرود  برگزار شد با اشاره به اینکه عدم اعتبارات کافی و نبود اعتبارات لازم موجب عدم توسعه فرودگاه دشت ناز ساری شده است خاطرنشان کرد : این فرودگاه یکی از پروژه های اصلی و محرک توسعه استان است و به روز بودن ناوگان هوایی می تواند موجب افزایش توسعه استان شود لذا عملیاتی شدن محور مواصلاتی فرودگاه و نصب دستگاه آی اس ال از جمله موضوعاتی است که در راستای توسعه و بالا رفتن امنیت فرودگاه می بایست  اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا انتظار می رود هرچه زودتر محل  عبور مرور و تردد روستای زرین محله و دیوار کشی ، فنس کشی اطراف فرودگاه عملیاتی و نهایی شود و به نوعی نبود امکانات موجب عدم استقبال شرکت های هواپیمایی از فرودگاه دشت ناز ساری شده است که می بایست نسبت به این مهم توجه ویژه ای ورزید.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: اجرایی شدن  محور جوادالائمه به فرودگاه از جمله مطالبات مهم مردم این منطقه بوده که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است و لذا می طلبد نسبت به پایان این پروژه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

راز جویان تصریح کرد:  فرودگاه دشت ناز ساری تنها متعلق به شهرستان میاندرود نیست بلکه متعلق به کل استان و کشور است و تمامی مردم کشورمان از آن استفاده می کنند و پسندیده نیست دستگاه آی ال اس در فرودگاه نصب نشده باشد و محور جواد الائمه به پایان نرسیده  باشد.

کد خبر 4776635

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران فرودگاه ساری بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف شیراز گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در مازندران خواستار راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی این استان با بیان اینکه اگر خدا پای کار بیاید، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کاری را بگیرد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و گره‌گشایی کار مردم باعث یاری رساندن از طرف خدا می‌شود.

وی افزود: در صورت ضعیف شدن در این راه و توجه نکردن به مردم مطمئناً با یاری خداوند مواجهه نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران معارفه زودهنگام استاندار مازندران را تدبیری از سوی وزارت کشور دانست و گفت: امیدواریم استاندار سابق مازندران با حکم جدیدشان در ستاد مبارزه مفاسد اقتصادی گام جدیدی را در عرصه مقابله با حوزه اقتصادی و زمین‌خواری بردارند، همان‌گونه که مازندران نیاز به توجه در این زمینه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: مازندران هم در بخش خدمات و هم در بخش‌های کشاورزی، مرکبات، صادرات، صنایع و مشکلات آن، گردشگری و دامداری خلاهایی دارد که نیاز به رفع آنها است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه مازندران هفتگی جمعیت آن دو برابر می‌شود و برای تردد و حمل‌ونقل با وجود این زیرساخت‌ها مناسب نیست، گفت: با وجود حجم مسافران با مشکل و کمبود آب، آرد و نان و زیرساخت‌های گردشگری و ترافیک مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: مازندران راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان را کم دارد و با حضور استاندار جدید امیدواریم این خدمات با رشد تصاعدی شاهد باشیم.

امام جمعه مازندران با اشاره به اینکه در امر حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب با وجود حمایت از نیروی انتظامی نیاز به مقابله با هنجارشکنان است، تصریح کرد: منابع طبیعی، آب و فاضلاب مشکلاتی در امر حقوقی دارند که نیاز به ورود جدی برای رفع آن است.

کد خبر 747194

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری