Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، خدمات رسانی، سیاسی و فرهنگی به رشد و بلوغ رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از بی بدیل ترین تشکل های جهادی و مردمی است، اظهار کرد: تاکنون نهاد و تشکلی نظیر بنیاد مستضعفین در دنیا شکل نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی با بیان اینکه امروز بازدارندگی بسیج در همه موضوعات به خوبی احساس می شود، افزود: بسیج خراسان جنوبی در سال جاری در برنامه های ابلاغی و سازمانی بیش از ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین تاکنون قریب به ۱۳ درصد اعتبار برنامه و بودجه دریافت شده است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج مردمی در کمک رسانی به سیل زدگان سال جاری و دیگر صحنه ها بی نظیر بوده است، افزود: حضور بسیج در این عرصه ها فتنه دشمن را خنثی کرده و در اجرای برنامه هایش نا امید می کند.

سردار قاسمی با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان کرد: طی این هفته بیش از دو هزار و ۶۵۰ برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه و ناحیه بسیج استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه محوری طی هفته بسیج برگزار می شود، گفت: افتتاح نمایشگاه ۴۰ ساله دستاوردهای انقلاب، برگزاری ۴۰ یادواره شهدای مساجد و محلات، برگزاری بیش از ۴۰ یادواره شهدا در مدارس و برگزاری همایش انقلابیون جوان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

سردار قاسمی گردهمایی فضای مجازی، جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج، برگزاری ۴۰۰ نشست بصیریت و فرهنگی، همایش پیرغلامان بسیج، میثاق با شهیدان با حضور در مزار شهدا و تمهیدات آمادگی گردان ها بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

کد خبر 4776610

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قاسمی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی هفته بسیج بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف شیراز گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی