Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:54:39 GMT

قاتل پیرزن پس از 6 سال دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۲۸۷

قاتل پیرزن پس از 6 سال دستگیر شد

قاتل پیرزن 61 ساله پس از 6 سال در آستانه اشرفیه شناسایی ودستگیر شدند.

 سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی کشف جسد پیرزنی 61 ساله در بهمن ماه سال 1393که پس از سرقت طلاجات توسط قاتل به قتل رسیده بود دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آستانه‌اشرفیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

این مقام انتظامی با بیان اینکه با انجام تحقیقات میدانی و پایش دوربین‌های خیابان‌های اطراف محل سکونت متوفی هیچگونه سرنخی پیدا نشد، اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت سرقت به عنف که منجر به قتل شده بود ماموران پلیس آگاهی مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: قاتل 42 ساله این پرونده که به اتهام سرقت‌های متعدد و مظنونیت به قتل به طور موقت از زندان عمومی رشت در اختیار پلیس آگاهی استان بود با به دست آمدن سرنخ‌هایی از این متهم در خصوص قتل پیرزن در 6 سال پیش، پلیس آگاهی شهرستان آستانه‌اشرفیه با هماهنگی مقام قضائی وی را برای تحقیقات بیشتر در اختیار گرفت که متهم در تحقیقات فنی پلیس و وجود دلایل و مدارک، به قتل پیرزن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: انگیزه قاتل برای سرقت و شناسایی وی توسط مقتول باعث بروز قتل شده بود لذا شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی و مجهز کردن منازل به دزدگیر می‌توانند از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند./ برنا

بیشتر بخوانید/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش

 به گزارش تابناک، قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند