Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضعف در حوزه‌ی حمل و نقل برون و درون شهری گفت: به دنبال این هستیم تا با کمک شهرداری و راهداری، مشکل حمل و نقل عمومی را در استان رفع کنیم.

شجاعی افزود: به دنبال گرفتن تسهیلات از بانک‌ها برای دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش قیمت دام زنده افزود: باید هرچه زودتر قیمت ثابت برای فروش دام زنده در استان مشخص کنید و آن را ثابت نگه دارید و هیچ کالایی در استان نباید افزایش قیمت داشته باشد. نفروختن کالا به منزله احتکار است.

شجاعی با اشاره به اینکه مصرف گاز مایع تنها برای خانواده‌های نفت سوز است و مصرف خانگی دارد گفت: وزارت نفت قصد توسعه گاز مایع را ندارد چراکه علاوه بر استاندارد نبودن و خطرناک بودن، جنبه صادراتی هم ندارد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به شرکت نفت، تعزیرات حکومتی و اداره صمت افزود: این دستگاه‌ها باید با اعمال قانون، نظارت و جلوگیری از ورود شرکت‌های وارد کننده در یک ماه آینده، جایگاه‌های گاز مایع یا ال پی جی را به سمت تبدیل شدن به سی ان جی سوق دهند.

او با اشاره به اخذ مجوز ورود ۵۰۰ تن برنج هندی گفت: برای توزیع این برنج نباید نگاه‌ها در مرکز شهر باشد بلکه باید بیشتر در حاشیه شهر و روستا‌ها بین اقشار ضعبف استان توزیع شود.

رجب زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این نشست با اشاره به فعالیت هزار و ۳۹۴ تاکسی خطی (زرد) در حمل و نقل شهری و سه هزار و ۷۶۲ تاکسی تلفنی و ۳۰۲ دستگاه اتوبوس درون شهری در استان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب تاکسی‌های اینترنتی، باید از این تاکسی‌ها نیز بهره گرفت.

انتهای پیام/ه

جلسه هماهنگی امور اقتصادی استان برگزارش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از این پروژه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، گفت: پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهر‌های اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

او اعتبار این پروژه را ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۸ درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این پروژه ۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می‌تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار