Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@21:37:48 GMT

کرج-چالوس لغزنده و با بارش برف همراه است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۴۱۳

کرج-چالوس لغزنده و با بارش برف همراه است

کرج - محور کرج - چالوس به سبب بارش برف لغزنده و لذا بنا بر هشدار های پلیس به همراه داشتن لوازم گرمایشی و هم چنین احتیاط در حین رانندگی ضروری است.

به گزارش قدس آنلاین؛ کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرزاعلام کرد: ترافیک در لاین جنوبی آزاد راه کرج - قزوین ازمحدوده استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین است وبا توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سروان مسعود خانجانی افرود: این محوربه دلیل بارش شب گذشته لغزنده است لذا رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز بارش برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند

ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان: از زمان تاریکی هوا تا روشنایی روز، محیط بانان و تعدادی نیروهای مردمی دوستدار محیط زیست برای اعلام هشدار به رانندگان برای رانندگیِ با احتیاط به دلیل خطر برخورد با یوزپلنگ در محدوده عباس‌آباد- میاندشت حضور دارند.

وی بیان کرد: طبق مصوبات ملی سرعت مجاز رانندگی در محدوده قلمرو یوزپلنگ آسیایی ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و از رانندگان درخواست می‌شود به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و تصادف با این گونه ارزشمند با هوشیاری کامل و سرعت مجاز رانندگی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: دوربین نظارتی و ثبت تخلف در محدوده رفت و آمد این گونه ارزشمند جانوری در محور میامی به سبزوار نصب شده است و انتظار می‌رود رانندگان بیش از پیش در رانندگی در محدوده قلمرو یوزپلنگ آسیایی دقت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای پایانی نوروز
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس
  • ترافیک سنگین جاده چالوس در ۶ فروردین