Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:24:16 GMT

برق تمامی مشترکان گیلانی وصل شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۴۳۴

برق تمامی مشترکان گیلانی وصل شده است

حمید رضا حکمت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به بارش باران از روز جمعه گذشته ( بیست و چهارم تا بیست و هشتم آبان ماه جاری ) اظهار داشت:  بر اثر بارندگی  حدود ۴۳ روستا در چهار شهر سیاهکل در شرق استان ، بره سر رودبار در جنوب و امامزاده ابراهیم و شفت در غرب استان  و برخی  شهرستان های دیگر استان نیز قطعی های موردی  وجود داشت که وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  بارش باران و بدنبال آن آبگرفتگی  و سقوط درخت و شاخه ها بر روی سیم ها موجب  خروج ۹۴ دستگاه ترانسفورماتور از شبکه و قطع برق یک هزار و ۲۰ خانوار شد.

وی با بیان اینکه  این شرکت در چنین مواقعی در مرحله اول، برق آن منطقه را قطع می کند که   انسان ها و حیوانات دچار برق گرفتگی نشوند ، خاطر نشان کرد: پس از قطعی برق بلافاصله با اهتمام اکیپ های عملیاتی طی دو روز برق وصل شد .

 حکمت به شهروندان توصیه کرد در چنین شرایطی  به سیم های پاره و آویزان دست نزنند و  در صورت مشاهده این گونه موارد ، موضوع را به ۱۲۱ فوریت های شرکت برق یا روابط عمومی این شرکت با شماره  ۰۱۳۳۳۶۶۵۰۰۰ اطلاع دهند.

 شرکت برق گیلان یک میلیون و  ۴۵۰ هزار مشترک برق دارد که  یک میلیون و یکصد هزار از مشترکان خانگی هستند.

برچسب‌ها گیلان برق رسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان برق رسانی گیلان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر

وحید خرمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از آغاز رهاسازی آب ذخیره شده در پشت سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر برای آبیاری شالیزار‌های این استان خبر داد. 

او گفت: یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی تأمین آب کشاورزی است و شرکت آب منطقه‌ای گیلان هم هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت ماه، آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌ها به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی خواهد شد.

گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد که آب حدود ۱۷۲ هزار هکتار آن تحت پوشش شبکه سد سفیدرود است. آب زراعی بقیه شالیزار‌های استان هم از آب بندان ها، رودخانه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌شود.

این سد روی رودخانه سفیدرود و در پایین دست محل تلاقی ۲ رودخانه قزل اوزن و شاهرود در ۷۵ کیلومتری جنوب شهر رشت و در مجاورت شهر منجیل واقع شده است، حوضه آبریز آن، اما از ۸ استان کشور تغذیه می‌شود.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • قطع گاز در رشت