Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو مشکلات ایجاد شده طی روزهای اخیر در بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تأمین اجتماعی و ایجاد اختلالاتی برای تأیید نسخ دارویی، مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تا زمان رفع اختلال خطوط مخابراتی، آدرسی دیگر را به منظور بهره‌برداری مراکز درمانی طرف قرارداد و کاهش مشکلات بیماران برای دریافت تاییدیه نسخه‌های دارویی‌شان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهرام غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: در پی مشکلات ایجاد شده در چند روز گذشته به منظور بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تأمین اجتماعی از جمله پورتال معاونت درمان (ناشی از اختلال ایجاد شده در خطوط مخابراتی) ممکن است در ارائه خدمات درمانی به بیماران از جمله تأیید نسخ دارویی، تأیید نسخ پاراکلینیک، ثبت جلسات دیالیز، تولید نسخ الکترونیک و اخذ استحقاق درمان در مراکز بستری اشکالاتی بوجود آمده باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص طی هماهنگی‌های به عمل آمده با بسیاری از دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی نسبت به ضرورت انجام هماهنگی در واحدهای طرف قرارداد در راستای جلوگیری از توقف ارائه خدمات به بیماران اقدام شد.

به گفته مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، برای رفع مشکلات ایجاد شده آدرس IT اینترنتی ۱۰.۱۹.۱۷۱.۱۳۰ به طور موقت تا اطلاع ثانوی جایگزین آدرس Darman.tamin.ir شده و در اختیار واحدهای درمانی بهره‌بردار قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نسخ دارویی داروخانه سازمان تامین اجتماعی بيمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است.  

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان