Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم استان گلستان علیه آشوبگرانی که در روزهای اخیر امنیت شهروندان را دچار خدشه کرده بودند، برگزار شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اجتماع باشکوه و پرشور مردم دارالمومنین گرگان برعلیه آشوبگران و اغتشاشگرانی که در روزهای اخیر تلاش می‌کردند امنیت استان را دچار خدشه کنند، در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بابصیرت استان گلستان امروز در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهر گرگان گرد هم آمدند تا بار دیگر با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره کرده خود، حمایت خود را از انقلاب و ولایت به نمایش بگذارند.

راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها علیه اغتشاشگران / پاسخ قاطع ‌مردم ‌به ‌دشمنان‌راهپیمایی مردم ولایت مدار خرم‌آباد در محکومیت اقدام آشوبگران آغاز شدالبرزی‌ها در محکومیت اقدامات عناصر آشوبگر  و مخل امنیت راهپیمایی می‌کنند‌

امروز شیعه و سنی در کنار هم شعارهای « مرگ برآمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ برمنافق» سر دادند و انزجار خود را علیه منافقان و معاندان اعلام کردند.

مردم با شعارهای « لبیک یا خامنه‌ای/ لبیک یا حسین است»، « ما همه با هم هستیم/ پشت ولایت هستیم» و « حمایت از ولایت/ رمز نجات ملت» به دشمنان ثابت کردند که ملت ایران همچنان پای انقلاب و رهبر خود با تمام توان ایستاده است و هیچ فتنه و فتنه‌گری نمی‌تواند آنان را از آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص

رحیمی نسب مدیر کانون خدمات رضوی استان یزد گفت: همزمان با میلاد اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن علیه السلام مراسم جشن و سفره افطاری برای هزار و دویست نفر آماده شد.

وی ادامه داد: چند سالی است که به همت خادمان امام رضا علیه السلام و کمک خیرین این مراسم در شب ولادت امام حسن علیه السلام و با حضور مداحان و مردم ولایت مدار برگزار می‌شود و امسال میزبان هزار و دویست تن از عاشقان اهل بیت هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • اجتماع باشکوه محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در گلستان + فیلم
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم