Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به همت خیرین نوعدوست زمینه آزادی ۳۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان قزوین در حسینیه تاریخی امینی‌ها فراهم شد. تاریخ انتشار: 10:49 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۴۷۶ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در آیین گلریزانی که با هدف حمایت از مددجویان این نهاد حمایتی در حسینیه امینی‌های شهر قزوین برگزار شد نیکوکاران با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲۸ بدهکار مالی و ۳ محبوس ناشی از دیات فوتی و جرحی را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اقدام خیر چهار مددجو با اهدای مبلغی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان با همت واقفان استان قزوین، از بند نجات یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

در این مراسم معنوی که مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استانی هم حضور داشتند گزارشی از عملکرد آزادی ۱۰۲ محکوم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان ارایه شد.‌   بیشتربخوانید: آزادی ۳۲۷۳ زندانی غیرعمد در شش ماهه نخست امسال انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی