Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:29:30 GMT

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۶۹۴

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل مشکلات بستر اینترنتی و عدم امکان فروش بلیت الکترونیک برای مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان این مسابقه  از هفته یازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ -لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر 4776682 مهدی مرتضویان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ کشتی فدراسیون والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود