Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اردبیل از برگزاری آیین فاتحه خوانی و گل افشانی مزار سلطان الذاکرین زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی اظهار داشت: آیین فاتحه خوانی و گل‌افشانی مزار سلیم موذن‌زاده اردبیلی روز پنج شنبه ساعت 16 در قطعه مفاخر بهشت زهرا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زنده یاد سلیم موذن زاده از ذخایر بزرگ فرهنگی مذهبی دارالارشاد اردبیل سالیان سال در راه اعتلای فرهنگ اردبیل بی‌منت و بی‌دریغ کوشیدند گفت: نامگذاری خیابانهای شهر بنام مفاخر حداقل‌ترین کار در راستای حفظ نام و هویت فرهیختگان علمی فرهنگی ادبی ومذهبی است.

مراسم بزرگداشت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شودشیوه نوحه‌خوانی «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» ‌ثبت ملی شدشیوه مداحی «‌سلیم موذن‌زاده اردبیلی» ثبت ملی می‌شود

شهردار اردبیل از برگزاری مراسم آماده سازی میدان جدیدالاحداث استاد زنده یاد سلیم موذن‌زاده  اردبیلی در محدوده مجتمع گردشگری شورابیل در روز یکشنبه ساعت 10 صبح خبر داد وگفت: مراسم آماده‌سازی این میدان برگزار می‌شود و به زودی با همراه با خیابانهای 45 متری و 55 متری افتتاح و رونمایی خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مراسمات را تکریم جایگاه هنری مذهبی فرهنگی مداح بزرگ اهل تشییع دانست و افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی مجموعه مدیریت شهری معرفی مفاخر و حفظ و صیانت از هویت فرهنگی شهر از جمله وظایف این نهاد است.

انتهای پیام/131/ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع خوانی قرآن در ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رجبی افزود: همزمان با آغاز بهار قرآن، مردم در شهرستان ساوه با برگزاری محافل جز خوانی قرآن، در ثواب ختم کلام الهی مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: همزمان با بهار قرآن، در ۱۰ بقعه ی متبرکه ی شهرستان ساوه، مراسم های جمع خوانی قرآن کریم برگزار می شود.
گفتنی ست امسال نیز مردم ساوه به رسم هر ساله، جز خوانی قرآن کریم را در امامزاده سید اسحاق (ع) شهر ساوه برگزار می کنند.
مراسم جمع خوانی قرآن کریم، با پهن کردن سفره ساده ی افطاری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت سه رویداد فرهنگی خوزستان در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور
  • مراسم جمع خوانی قرآن کریم در جمع دوستداران کلام وحی در مهاباد
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • آیین سنتی سمنوپزان در دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود