Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی صدیقی  رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت : با توجه به مشکلات ارزی و ریالی طبیعتاً وزارت علوم نیز با محدودیت‌هایی بیشتری مواجه بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۳۸۰ نفر اعزام شده‌اند و تعداد دیگری نیز در انتظار اخذ ویزا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه برای شش‌ماهه دوم نیز ۲۵۰ ظرفیت جدید برای اعزام دانشجو در راستای ایجاد فرصت مطالعاتی به آموزشگاه‌ها داده‌شده است، افزود: در حوزه فرصت‌های مطالعاتی داخل نیز تاکنون ۳۰۰ نفر از این ظرفیت استفاده کرده‌اند و تا پایان سال نیز این ظرفیت به ۵۰۰ نفر می‌رسد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بابیان اینکه حدوداً تا پایان برنامه ششم باید ۷۵ هزار ظرفیت نفر به خوابگاه‌ها اضافه شود، ابراز داشت: برای این تعداد دانشجو نیازمند به ساخت ۲۰۰ ساختمان خوابگاهی هستیم که امید ما برای رسیدن به این مهم بهره‌گیری از ظرفیت کمک خیران است.

صدیقی‌نیا همچنین با ابراز اینکه ۴۹۰ ساختمان خوابگاهی با سن بالای ۲۰ سال وجود دارد که می‌بایست مرمت و بازسازی شود، گفت: سالانه تعمیر ۲۰۰ خوابگاه در برنامه قرار گرفته است.

او بر بهبود کیفیت غذای دانشگاه‌ها و استانداردسازی آن‌ها تاکید و تصریح کرد: این رستوران‌ها در سه سطح رتبه‌بندی شده‌اند که حدود ۵۰ درصد آن‌ها توانستند ارتقا پیدا کرده و خود را به رتبه‌های بالاتر نزدیک کنند و ۵۰ درصد مابقی نیز تا پایان سال ۹۹ ارتقا خواهد یافت

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم همچنین ضمن بیان اینکه تنوع ایجاد کردن در رستوران‌های مکمل دنبال می‌شود، افزود: اگر دانشجویی از آشپزخانه‌ها راضی نباشد می‌تواند از این رستوران‌های مکمل استفاده کند لذا با دانشگاه‌ها صحبت شده که قیمت رستوران‌های مکمل با توجه یارانه‌ای که به آن‌ها داده می‌شود از نظر قیمت‌ها معقول باشد.

انتهای پیام/ح

۲۵۰ ظرفیت جدید برای اعزام دانشجو در راستای ایجاد فرصت مطالعاتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده