Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:36:55 GMT

دومین مرحله بسته حمایت معیشتی امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۸۱۷

دومین مرحله بسته حمایت معیشتی امشب واریز می‌شود

پس از اجرای سهمیه‌بندی بنزی، دولت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر طرح حمایت از معیشت خانوار را در دستور کار قرار داد و منابع این طرح از مابه التفاوت اصلاح نرخ بنزین تامین می‌شود.

بنابراین مقرر شد به خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۲۰۵ هزار تومان کمک هزینه معیشتی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در سه مرحله اجرا می‌شود، نخستین پرداختی آن ۲۷ آبان (دوشنبه) انجام و مبلغ تعیین شده به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار واریز شد؛ بر اساس اعلام مسئولان جمعیت ۲۰ میلیون نفری شامل دریافتی‌های مرحله اول بودند.

دومین مرحله واریز نیز امشب (چهارشنبه) خواهد بود که مجددا شامل جمعیت ۲۰ میلیون نفری می‌شود.

ساعت ۲۴ دوم آذرماه (شنبه) نیز سومین مرحله پرداخت کمک هزینه معیشتی به سرپرستان خانوار است و بطور مجدد ۲۰ میلیون نفر جمعیت را در بر می‌گیرد.

برچسب‌ها بسته حمایتی سهمیه بندی بنزین قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی سهمیه بندی بنزین قیمت کالا بسته حمایتی سهمیه بندی بنزین قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران گیلانی المپیکی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در فینال کایاک ۱٠٠٠ متر یک نفره رقابت‌های آب‌های آرام آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک صبح امروز علی آقا میرزایی قایقران گیلانی تیم ملی کشورمان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۵٠ ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. 
با توجه به کسب سهمیه قایق دو نفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق یک نفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • کسب دومین سهمیه قایقرانی؛ محمدنبی رضایی با طلا المپیکی شد
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس