Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از حمله هوایی بامداد امروز (چهارشنبه) به چند پایگاه مقاومت در جنوب سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

اخبار بین الملل - ارتش این رژیم با صدور بیانیه‌ای در صفحه توئیتر رسمی خود مدعی شد جنگنده‌های اسرائیلی نیروهای ایرانی و سوری را هدف گرفته و این حمله در واکنش به شلیک راکت توسط نیروهای ایرانی به سمت جولان اشغالی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه ادعا شده است: «ما حملات گسترده‌ای به نیروهای ایرانی و نیروهای مسلح سوری در سوریه، در پاسخ به شلیک راکت توسط نیروهای ایرانی در شب گذشته به سمت اسرائیل انجام دادیم».

ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار به دولت سوریه مبنی بر اینکه آنها مسئول اتفاقاتی هستند که از خاک این کشور نشأت می‌گیرد، مدعی شد: «در زمان حمله ما به اهداف ایرانی و سوریه، یک سامانه پدافند موشکی سوری شلیک کرد. در نتیجه تعدادی از آتش‌بارهای ضد هوایی سوریه نابود شد... ما به عملیات علیه نیروهای ایرانی در سوریه، تا زمانی که لازم باشد ادامه می‌دهیم».

خبرنگار شبکه تلویزیونی «کان» نیز به نقل از یک مقام صهیونیست نوشت: «به بیست هدف ایرانی حمله شد و شش سامانه ضد هوایی نیز نابود شد. این اهداف شامل موشک‌های زمین به هوا، پایگاه‌ها، انبارهای تسلیحاتی و سنگرهای نظامی هستند».

بامداد امروز بود که چند جنگنده با تجاوز به حریم سوریه، با چند راکت حومه پایتخت (دمشق) را هدف گرفتند.

یک منبع نظامی سوری به سانا گفت: «ساعت یک و بیست دقیقه بامداد امروز، نیروی هوایی اسرائیل از دو محور جولان اشغالی و مرج عیون لبنان، اطراف شهر دمشق را با تعدادی موشک هدف گرفت که پدافند هوایی ما به شکل فشرده با آن مقابله کرد و توانست موشک‌های متخاصم را رهگیری و بیشتر آن موشک‌ها را قبل از رسیدن به هدف، منهدم کند».

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز گزارش داد دو شهروند سوری (غیرنظامی) در این حمله جان خود را از دست داده‌اند و یکی نفر زخمی شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نیروهای مسلح سوریه رژیم صهیونیستی سوریه حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی درمورد پاسخ موشکی و پهپادی ایران نوشت: پدافند هوایی تنها با ۸۴ درصد از حمله ایران مقابله کرد و ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر مقابله با ۹۹درصد از موشک‌ها وپهپادها صحت ندارد.

در این گزارش آمده است: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که دست‌کم یکی از ساختمان‌های تاسیسات هسته‌ای دیمونا مورد اصابت قرار گرفته و محوطه این تاسیسات نیز دو بار مورد اصابت قرار گرفته است.

در بخشی از این گزارش آمده است که بررسی ویدیوها نشان می‌دهد که پایگاه نواتیم در النقب نیز ۴ بار مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفته است.

در بخش دیگری نیز تاکید شده است: ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که پایگاه هوایی رامون در صحرای النقب نیز ۵ اصابت توسط موشک‌های ایرانی داشته است.

به گزارش آنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب(25 فروردین) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ما به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های ایران به درخواست اردن بود
  • فرانسه کمک به رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد
  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود