Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:23:09 GMT

آژانس‌های همدان کوتاهی کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۸۹۸

آژانس‌های همدان کوتاهی کردند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید حمید صائمین، مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در این باره افزود: پس از فرصت دو روزه‌ای که به آژانس‌داران همدان برای پذیرفتن چارتری پرواز همدان ـ کیش داده شد، آن‌ها فرصت بیشتری را تقاضا کردند و مجدد فرصت یک هفته‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شد، اما با این وجود تاکنون خبری نشده و آژانس‌داران همدانی گویا تمایلی برای برقراری این پرواز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز ناراحتی و گلایه از آژانس‌داران همدان که تنها حرف زده و عمل نمی‌کنند اظهار داشت: فرودگاه همدان شنبه هفته آینده با یک شرکت در تهران برای راه‌اندازی پرواز چارتری همدان ـ کیش وارد مذاکره خواهد شد.

صائمین بیان کرد: پیگیری آژانس‌های همدان برای قبول ین پرواز فقط در حد حرف بود و هیچکدام در عمل وارد نشدند، بنابراین در حال هماهنگ کردن با یک چارترکننده از تهران برای برقراری پرواز همدان ـ کیش ـ همدان هستیم.

او با تاکید بر اینکه باید گفت چارترکننده‌ای در همدان وجود ندارد افزود: با وجود همه وعده‌هایی که آژانس‌ها می‌دهند، چارترکننده‌ای در استان نیست و ما مجبوریم از استان‌های دیگر استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه فرودگاه وظیفه حفاظت از زیرساخت فرودگاه را دارد گفت: وظیفه فرودگاه انجام و آوردن پرواز نیست و این آژانس‌داران هستند که باید پیگیر انجام پرواز باشند.
انتهای پیام/ج


پروازهمدان – کیش به چارترکننده غیربومی سپرده می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه آژانس مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان