Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:00:10 GMT

آتش سوزی در خیابان اکباتان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۹۴۲

آتش سوزی در خیابان اکباتان

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان اکباتان شب گذشته ساعت ۲۰ و ۵۳، به آتش نشانی گزارش داده شد. سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و خودروی تنفس گر به محل اعزام شدند.

وی افزود: طبقه همکف این مجتمع، تجاری و پر از مغازه بود و طبقات بالا، انبارهای هفت متری وجود داشت که محل نگهداری وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: ۶ مغازه در طبقه همکف به وسعت ۵۰ متر آتش گرفته و دود بسیار زیادی ایجاد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: آتش در حال سرایت به طبفات بالا بود که در این صورت خسارات زیادی بر جای می‌گذاشت که خوشبختانه سریعا توسط آتش نشانان مهار شد.

وی گفت: این آتش سوزی هیچ مصدوم و فوتی به همراه نداشت.

۴۷۴۷

کد خبر 1322912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی جلال ملکی بنزین سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا قاچاق سوخت بنزین و گازوئیل واردات بنزین معرفی کتاب باشگاه پرسپولیس اینترنت بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

به گزارش آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 847101 برچسب‌ها خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم