Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز برای بیشتر نواحی کشور به جز نوار غربی که بارش در آن خاتمه پیدا کرده است، بارش‌ها روی دامنه‌های البرز و زاگرس به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: برای مناطق جنوب کشور بارش‌ها به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود و فردا بارش‌ها در نوار شرقی ایران در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی و همچنین در سواحل شمال و اردبیل تداوم پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نقشینه، روز جمعه سواحل شمال، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش خواهد داشت و در روز شنبه بارش‌ها به سواحل غربی خزر و اردبیل محدود می‌شود؛ دریای خزر و خلیج فارس هم  طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خصوص آسمان پایتخت نیز گفت: امروز آسمان تهران ابری و در بعضی ساعات بارش باران و برف دارد؛ مه رقیق برای تهران پیش‌بینی شده است و بیشینه دمای پایتخت امروز و فردا در مهرآباد به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای شمیرانات و مهرآباد یک درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است. امشب آسمان تهران نیمه ابری و فردا صاف خواهد بود.

مجله چهار گوشه ایران

نقشینه در مورد سردترین و گرم‌ترین مراکز استانی کشور نیز گفت: امروز صبح کرمانشاه و شهرکرد با چهار درجه زیر صفر و بندرعباس دیروز با ۲۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 464318 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
 وی گفت:برای امروز و فردا کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی بالاخص زرند و شهربابک را داریم لذا هواشناسی هشدار دادکه پایش باغات و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

وی افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:هواشناسی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در سطح استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد