Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@21:49:51 GMT

فرانسویان چقدر مطالعه می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۹۹۲

فرانسویان چقدر مطالعه می کنند؟

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، هفته نامه اکسپرس با انتشار مقاله ای به بررسی صورت گرفته توسط "مرکز ملی کتاب" اشاره کرده و می نویسد: بر اساس نتایج این بررسی 84 درصد افرادی که از آنها سوال شده می گویند که مطالعه می کنند.

بر اساس این گزارش؛ اگر چه بین زنان و مردان یا گروه های سنی تفاوت هایی در این موضوع دیده می شود اما اساسا فرانسه کشور مطالعه است و بررسی ها نشان می دهد که زنان بیش تر از مردان و افراد میانسال به بالا بیش تر از جوانان کتاب می خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این مقاله به موضوع کتب کاغذی و کتب الکترونیکی اشاره شده و آمده است که میزان مقاومت کتب چاپی در برابر کتب الکترونیکی در سال میلادی گذشته بیش از ارزیابی ها بوده است.

از طرفی 63 درصد فرانسویان می گویند که دوست دارند بیش از میزان کنونی به مطالعه پردازند. همچنین آنها در خصوص علت علاقه به مطالعه به دلایلی مانند لذت مطالعه، رها شدن از زندگی روزمره، شناخت دنیاهای دیگر، تعمیق اطلاعات و دانش فردی و ... اشاره می کنند.

در کل مطالعه در کنار بیرون رفتن با دوستان و گردش های فرهنگی سه حوزه فعالیت های مورد علاقه فرانسویان محسوب می شود.

انتهای پیام/

20 / 20 مطالعه کتابخوانی هفته نامه اکسپرس علاقه به مطالعه فرانسویان چقدر مطالعه می کنند؟ "مرکز ملی کتاب" کتب کاغذی کتب الکترونیکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مطالعه کتابخوانی هفته نامه اکسپرس علاقه به مطالعه مرکز ملی کتاب کتب کاغذی کتب الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر مورد علاقه جی اوسو کیست؟/اخبار WWE

جی اوسو، سمی زین را تحسین کرد.

جی اوسو، قهرمان سابق کمربند تگ تیم WWE به تحسین هم تیمی سابق خود در بلادلاین پرداخت.

طرفداری | جی اوسو به تازگی مهمان اپیزود اخیر برنامه WWE'S The Bump بود. این کشتی گیر ساموائی در پاسخ به سوالی درباره کشتی گیر مورد علاقه خود از عضو افتخاری سابق بلادلاین نام برد.

به چشم من، سمی زین کشتی گیر مورد علاقه‌ام است. به او توجه کنید، به سبک کشتی گرفتنش داخل رینگ و پروموهایش، او کشتی گیر مورد علاقه من است. من دوست دارم یک تگ تیم لعنتی با او تشکیل دهم. دوست دارم همه نوع همکاری را با او داشته باشم.

سمی زین در رسلمنیا 40 با پیروزی برابر گونتر دست به کار بزرگی زد و به 666 روز قهرمانی کشتی گیر اتریشی با کمربند بین قاره‌ای پایان بخشید. از سوی دیگر جی اوسو با پیروزی در بازی انتخابی 4 نفره در ماندی نایت راو بعد از رسلمنیا توانست جواز مسابقه با دمین پریست بر سر کمربند سنگین وزن جهان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • کشتی‌گیر مورد علاقه جی اوسو کیست؟/اخبار WWE
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • «تاریخ» حلّال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • تاریخ حلال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • حرکت تماشایی ببر باغ وحش با توپ مورد علاقه اش (فیلم)
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی