Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:56:30 GMT

آتش سوزی فجیع در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۰۰۲

آتش سوزی فجیع در بوشهر

آتش سوزی که شب گذشته در واحد تولید قیر در شهرستان دیلم رخ داد بامداد امروز مهار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آتش سوزی در واحد تولید قیر ایزوگام روستای بویرات شهرستان دیلم بامداد امروز مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: یک واحد تولید قیر ایزوگام در بویرات دیلم ساعت حدود ۲۱:۳۰ دیشب (سه‌شنبه ۲۸ آبان) دچار آتش سوزی شد که با حضور نیرو‌های امدادی آتش ساعت ۲ بامداد امروز خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیر دهقانی افزود: این حادثه خسارت مالی داشته و به کسی آسیب وارد نیامده است.

او ادامه داد: آتش نشانی دیلم، شرکت نفت فلات قاره، شرکت نفت گوره، اداره آب و فاضلاب دیلم و اتحادیه صیادی این شهرستان در خاموش کردن آتش مشارکت داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت‌ها در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: سالانه 170 هزار آتش سوزی در کشور اتفاق می افتد کاهش مخاطره آتش سوزی در تهران با همکاری آلمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب آتش سوزی آتش نشانی مدیریت بحران نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۲ شناور در آب‌های استان دچار اضطرار شدند که بیشترین اضطرار مربوط به آبگرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته از مجموع شناور‌های مواجه شده با شرایط مضطر، موتورلنج‌های باری با ۲۵ حادثه بیشترین فراوانی شرایط اضطرار را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یاد شده بنادر عسلویه و دیر به ترتیب با ۱۲ و ۹، بنادر بوشهر و عامری هر کدام با ۷ و خارگ و دیلم به ترتیب با ۴ و ۳ حادثه بیشترین سوانح دریایی استان بوشهر را تجربه کردند.

وی گفت: همچنین در سال گذشته با حضور به‌موقع شناور‌های ناجی به ۷۰ نیاز پزشکی خدمه شناور‌ها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

شکیبی‌نسب با اشاره به فوت ۲ نفر به دلیل غرق شدگی در آب‌های استان، عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده، در سال ۱۴۰۲ بیشترین شرایط مضطر شناور‌ها ناشی از دریانوردی در شرایط نامساعد بوده که انتظار می‌رود دریاروی در شرایط مطلوب مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجه شدن با شرایط اضطرار می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۵۰ در سریع‌ترین زمان خدمات جستجو و نجات را دریافت کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷ شناور ناجی در بنادر استان و ۶ مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات