Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با مدیرکل مرکز خدمات اجتماعی طلاب حوزه علمیه کشور بیان کرد: یکی از اقدامات این نهاد استفاده از ظرفیت‌های مختلف و بالقوه نیکوکاری به منظور به بالفعل رساندن آن برای دستگیری از نیازمندان است.

مومنی ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌های بالقوه، استفاده از توان طلاب در تبلیغ و تبیین زکات و انفاق در جامعه است در این زمینه طلاب می‌توانند به واسطه حضور در محافل مختلف و عرصه‌های متفاوت زمینه بسط و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری، دستگیری از دیگران و زکات را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: یکی دیگر از عرصه‌هایی که حضور طلاب می‌تواند موثر باشد، مراکز نیکوکاری است تا فرهنگ انفاق و نوع دوستی در میان مردم نهادینه شود.

او گفت: هدف اصلی مراکز نیکوکاری ایجاد حفظ مسئولیت اجتماعی در بین مردم است در واقع در محله یک مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد راه اندازی و کار‌های مردم به خود مردم واگذار می‌شود، تا تعامل بین همه قشر‌ها انجام شود.

در ادامه مدیرکل مرکز خدمات اجتماعی طلاب حوزه علمیه کشور اظهارکرد: فعالیت‌های مرکز خدمات اجتماعی طلاب حوزه علمیه کشور، همسو با خدمات کمیته امداد است.

حجت الاسلام محمد حسین عدالت افزود: مرکز خدمات اجتماعی طلاب از سال ۱۳۸۳ آغاز بکار کرده است و تلاش می‌کند در حوزه ارائه خدمات اجتماعی، پشتیبانی لازم را برای طلاب ایجاد کند.

در ادامه مدیر حوزه علمیه استان هم گفت: باید نقش سازمان‌های اجتماعی و مردمی در میان مردم بیشتر تبیین و مشارکت اقشار مختلف بیش از پیش برجسته و قابل توجه شود تا بتوانیم با مشارکت و همراهی حوزه‌های علمیه مشکلات را حل و موانع را برطرف کنیم.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا افزود: باید از ظرفیت‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری برای کاهش زمان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ک

طبق تفاهم نامه ای مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه برادران ایجاد می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: به منظور معرفی این منطقه، مشوق های قانونی و راهنمایی سرمایه گذاران، نماینده حوزه اقتصادی سازمان، روزهای پنجشنبه هرهفته در مرکز خدمات سرمایه گذاری ارومیه حضور خواهد داشت.

فرزاد نقی پور افزود:  در راستای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران فعلی و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه، طی تفاهم بعمل آمده مقرر گردید سرپرست حوزه جذب سرمایه گذاری این سازمان  بصورت هفتگی و روزهای پنجشنبه در ساعات اداری در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مستقر گردد.

وی افزود:  متقاضیان و فعالین محترم اقتصادی استان می توانند در صورت تمایل به دریافت خدمات و مشاوره حضوری با محوریت: -آشنایی با مزایای قانونی منطقه آزاد، اطلاع از فرآیندهای جاری ثبت و ارائه درخواست سرمایه گذاری و کلیه موضوعات مرتبط با منطقه آزاد ماکو در تمامی حوزه ها به محل مذکور مراجعه نمایند.

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه