Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:در ارتفاعات استان از جمله آلاشت، کجور، کیاسر، سیاه بیشه امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه بارش بارش برف گزارش شده است.
او افزود:در آلاشت سوادکوه ارتفاع برف به ۲۰ سانتی متر رسیده است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت:بارش برف تا اوایل هفته آینده در ارتفاعات استان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی مازندران به رانندگان هشدار داد تا به دلیل بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، هنگام رفت و آمد، ضمن به همراه داشتن پوشاک گرم، خوراک، تجهیزاتی مانند ضد یخ، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/س بارش برف در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: تا صبح روز جمعه روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد. 

لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی انتظار داریم که تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار، گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد، بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها وقوع روان‌آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در نیمه جنوبی، و شمال شرق استان در ابن مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در خصوص بارش‌ها هشدار سطح نارنجی دیروز صادر شده است افزود: پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، خودداری از تردد در جاده‌های مواصلاتی استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد و همین طور خود داری از اسکان و جابه جایی و چرایی دام و حاشیه رودخانه‌های فصلی ورعایت  سرعت مطمئنه با توجه به کاهش دید به ویژه در جاده های کوهستانی از جمله توصیه های هواشناسی است. 

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان