Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@15:01:49 GMT

وزیر نیرو: قیمت آب و برق گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۱۷۹

وزیر نیرو: قیمت آب و برق گران نمی‌شود

به گزارش خانه‌ملت، رضا اردکانیان وزیر نیرو با بیان اینکه آب و برق تا پایان سال گران نخواهد شد، گفت: وزارت نیرو تابع مقررات و قوانین است به همین دلیل پس از تغییر قیمت بنزین به هیچ عنوان قیمت آب و برق تا پایان سال گران نخواهد شد لذا مردم نگران این موضوع نباشند.

وی با بیان اینکه آب و برق فقط ۷ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری گران شد، افزود: دولت قصد افزایش قیمت آب و برق را در سراسر کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟

قیمت طلای جهانی امروز و در شروع معاملات این هفته بازار جهانی طلا نزولی شد. بر این اساس برخی از سکه‌بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که امروز جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد.البته تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است.

به گزارش اقتصادنیوز، سکه بازان در معاملات نقدی روز گذشته شاهد افت‌وخیز قیمت سکه امامی بودند. آن‌طور که شواهد نشان می‌دهد این فلز گران‌بهای داخلی دیروز تا کف کانال ۴۳ میلیون تومان پایین آمد؛ اما در این محدوده حمایت شد و به سمت پله‌های میانی حرکت کرد.

به‌این‌ترتیب عصر یکشنبه هر قطعه سکه امامی با ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بسته شد. همچنین حباب سکه هم با افزایش دوباره به ۷ میلیون رسید. این در حالی است که روز شنبه حباب سکه در حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت.

البته در معاملات پشت خطی یکشنبه‌شب بنا بر ادعای دسته‌ای از معامله‌گران روند صعودی سکه ادامه پیدا کرد و این فلز زردرنگ داخلی به نیمه کانال یاد شده رسید.

با این‌حال بازارهای جهانی در شب گذشته بازگشایی شدند و قیمت اونس طلا و نفت وست تگزاس اینترمدیت مسیر کاهش را دنبال کردند.

بر همین اساس نرخ طلای جهانی در زمان تدوین این گزارش ریزش قابل‌توجهی را ثبت کرده بود و با ۲۳۷۰ دلار به فروش رسید که نسبت به دیروز تقریباً ۲۲ دلار پایین آمده بود؛ بنابراین برخی از سکه بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد.

البته دیروز یک خبر در مورد احتمال احیای مذاکرات برجام و مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا در بین دسته‌ای از معامله‌گران دست‌به‌دست می‌شد؛ خبری که البته ایرنا رسانه وابسته به دولت به نقل از یک منبع آگاه این ادعا را رد کرده است.

در مجموع تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است و این را در نوسان دلار و سکه در یک محدوده مشخص می‌توان مشاهده کرد. البته نکته بازار این است که برخی‌ها با محاسبه دلار نهفته در سکه عرضه شده مرکز مبادله معتقدند فروش سکه با این نرخ به بازار سیگنال می‌دهد.

فنی‌های بازار می‌گویند امروز مرز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای جناح افزایشی مهم است و در صورتی که بالای آن ماندگار شود احتمال ورود خریداران به بازار وجود دارد. بااین‌حال برخی دیگر می‌گویند با ریزش قیمت طلا احتمالاً سکه دوباره به سمت کف کانال ۴۳ میلیون تومان حرکت کند و عقب‌نشینی از این مرز را تست خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر