Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

راجر فدرر مرد شماره 3 تنیس جهان درباره حضورش در آرژانتین در تور آمریکای جنوبی و شمالی، اظهار داشت: خوشحالم که در آرژانتین هستم. مدت‌ها از آخرین باری که به این کشور آمدم، می‌گذرد و حالا من انگیزه و هیجان زیادی دارم.

وی افزود: بازگشت به آرژانتین، کشوری با قدمت زیاد در تنیس و مردمی که جزو بهترین‌ها هستند بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2012 که در این کشور بودم، هواداران مرتبا نام مرا صدا می‌زدند، هنوز آن را به خاطر دارم، امیدوارم تجربه خوبی دیگری در این کشور داشته باشم.

فدرر درباره اینکه هنوز در حال یادگیری است، اظهار داشت: هر نسل جدیدی که می‌آید چیزی را به ارمغان می‌آورد که من فکر می‌کنم هنوز می‌توانم یاد بگیرم و پیشرفت کنم. این کاری است که من باید انجام دهم.

مرد شماره 3 تنیس جهان یادآور شد: من همیشه سعی می‌کنم پیشرفت کنم و 38 سالگی هم دیر نیست. سورپرایز می‌شوم از اینکه هنوز می‌توانم رقابت کنم و در تورنمنت‌های مهم به قهرمانی برسم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: راجر فدرر تنیس رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور می‌توانم در ماه رمضان وزن کم کنم؟

در سحر، می‌توانید میوه‌هایی با ویتامین C مانند کیوی یا سیب سبز انتخاب کنید. همچنین، مصرف موادی مانند گردو، شیر، زیتون یا آووکادو نیز توصیه می‌شود.

به گزارش عصر ترکیه، در ماه رمضان، بهترین راه برای حفظ سلامتی و کاهش وزن، توجه به موارد زیر در وعده‌های افطار و سحر است:

سحری را حتماً انجام دهید: در ماه رمضان، سحری خوردن بسیار مهم است. غذای سحری می‌تواند مانند یک صبحانه عادی باشد. بهتر است غذا‌های سبکی مانند سوپ یا صبحانه‌های ساده را انتخاب کنید.

مصرف تخم‌مرغ: در ماه رمضان، مصرف تخم‌مرغ افزایش می‌یابد. تخم‌مرغ می‌تواند به عنوان غذایی کامل با اسید‌های آمینه، ویتامین‌های A، D، E و گروه B مورد استفاده قرار گیرد.

غذا‌های افطار: در افطار، می‌توانید غذا‌های سبکی مانند غذا‌های سبزی، سالاد، غذا‌های روغن زیتونی یا غذا‌های دانه‌های خشک با پروتئین بالا مصرف کنید.

مصرف میوه در سحری: در سحر، می‌توانید میوه‌هایی با ویتامین C مانند کیوی یا سیب سبز انتخاب کنید. همچنین، مصرف موادی مانند گردو، شیر، زیتون یا آووکادو نیز توصیه می‌شود.

مصرف آب: مصرف آب در هر زمان مهم است، اما در ماه رمضان نیز باید به آن توجه داشته باشید. حدود ۶۰-۷۰ درصد بدن ما از آب تشکیل شده است. در روز، حداقل ۸-۱۰ لیوان آب مصرف کنید.

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • چطور می‌توانم در ماه رمضان وزن کم کنم؟
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور