Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:46:44 GMT

روند طبیعی تأمین سوخت سی ان جی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۲۹۶

روند طبیعی تأمین سوخت سی ان جی

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گازاستان، کرمانشاه با اشاره به طرح اصلاح قیمت بنزین و احتمال افزایش مصرف CNG در استان، گفت : طی چند روز‌های اخیر هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه‌های CNG کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه نداشته ایم و روند تأمین گاز برای خودرو‌ها طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه زمان کوتاهی از آغاز طرح گذشته و ممکن است طی روز‌های آینده اقبال برای استفاده از گاز CNG بیشتر شودگفت : اگر چه ممکن است در روز‌های آینده مردم بیشتر به جایگاه‌ها مراجعه کنند با این وجود هم با توجه به حجم جایگاه‌ها در استان احتمال ازدحام کم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز هم اشاره کرد و افزود: با این وجود هیچ محدودیتی برای گازرسانی به جایگاه‌های CNG اعمال نشده است.

شهبازی از وجود ۷۴ جایگاه CNG در استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشتاز کشور از نظر تعداد جایگاه‌ها نسبت به جمعیت است و از همین رو با ازدحام و شلوغی مواجه نشدیم.

او از آمادگی این شرکت برای تامین گاز جایگاه‌های سوخت جدید هم خبر داد و گفت: اگر متقاضی احداث جایگاه CNG وجود داشته باشد و مجوز‌های لازم در این زمینه را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کرده باشد، مشکلی برای تامین گاز آن‌ها نخواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه‌های CNG وجود ندارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت تهران

اوضاع پمپ‌بنزین‌های سطح شهر تهران در شب حمله و شلیک پهپادهای جمهوری اسلامی ایران به سمت اسرائیل آرام و عادی است.

دریافت 6 MB

خبرنگار: امیر توانا/ تصویربردار وتدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای کرمانشاه در حال سوخت‌رسانی است
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است
  • ویدیو/ شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت تهران