Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:19:10 GMT

ضربه به عوامل شرارت و ناامنی‌های جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۳۳۰

ضربه به عوامل شرارت و ناامنی‌های جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورای تامین شهرستان قلعه گنج گفت: با اقدامات و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(ع) استان کرمان در پنج شهرستان جنوبی اعضای این باند امروز در منطقه جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان به همراه اسلحه و مهمات جنگی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قلعه گنج افزود: تشکیل باند مسلحانه شرارت، کشت و حمل موادمخدر، ایجاد رعب و وحشت بین مردم با تیراندازی های ایذایی، تهدید فرهنگیان منطقه به عدم حضور در کلاس درس، تهدید روسای ادارات و مختل کردن طرحهای اقتصادی در منطقه با تهدید سرمایه گذاران، زورگیری بین کسبه و کشاورزان از دیگر سوابق این باند شرارت است.

عطاالله ناوکی با یادآوری اینکه شهرستان قلعه گنج پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شده است، افزود: این اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) موجی از خوشحالی را بین مردم ایجاد کرد.

کد خبر 4776750

منبع: مهر

کلیدواژه: قلعه گنج اشرار مسلح بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف شیراز گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران