Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ ایکر کاسیاس، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا نسبت به تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برای برکنار کردن سرمربی ماتادورها واکنشی تند نشان داد.به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا موفق شد در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ با ۵ گل از سد رومانی عبور کند، اما پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی بسیاری از رسانه‌های این کشور مدعی شده بودند که مورنو در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار داشته و لوئیس انریکه قصد بازگشت به نیمکت این تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه مارکا همچنان مدعی شد که مورنو پس از بازی با چشمانی اشک‌بار از بازیکنان تیم خود خداحافظی کرده است.
کاسیاس که سال‌های طولانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت، در واکنش به احتمال برکناری مورنو و بازگشت انریکه در صفحه شخصی توییتر خود نوشته بود: «ما کشوره مسخره‌ای هستیم... به امید موفقیت اسپانیا!» با این که مورنو در نشست خبری مراسم معارفه‌اش به عنوان جانشین انریکه اعلام کرد هر زمانی که انریکه برگردد او کنار می‌کشد و هدایت تیم ملی اسپانیا را به او بازخواهد گرداند، اما تصمیم لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد کادر فنی قهرمان یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به مذاق کاسیاس خوش نیامده است.
مورنو از ۱۰ جون امسال که از سمت دستیار انریکه به جانشین او ارتقای درجه یافت، در ۹ بازی هدایت ماتادورها را برعهده داشت که شاگردانش در ۷ بازی پیروز شدند و در دو بازی دیگر مساوی کردند. برچسب ها: کاسیاس ، اسپانیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاسیاس اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • کاریکاتور/ پاسخ مسخره!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!