Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:13:35 GMT

ایده علم حقوق برای مهار فساد اقتصادی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۴۶۳

ایده علم حقوق برای مهار فساد اقتصادی چیست؟

به گزارش خبرنگارمهر، برنامه علوم انسانی «زاویه» امشب چهارشنبه ۲۹ آبان ماه با موضوع ایده علم حقوق برای مهار فساد اقتصادی چیست؟ روی آنتن می رود.این برنامه قسمت دوم، برنامه زاویه با همین موضوع است و هفته پیش هم این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

میهمانان این برنامه محمود حکمت‌نیا، استاد حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و محمدهادی صادقی، دانشیار حقوق جزا و جرم‌شناسی دانشگاه شیراز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه زاویه ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه، ۲۹آبان۱۳۹۸ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد خبر 4776755

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه زاویه فساد اقتصادی شبکه چهار سیما نشست علمی کنفرانس وحدت اسلامی وحدت اسلامی علامه طباطبایی فلسفه مجمع عالی حکمت اسلامی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هفته وحدت نقد کتاب آیت الله جوادی آملی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی انتن شبکه دو سیما می‌رود و به فیلم «پرویزخان» که این روز‌ها در اکران نوروزی سینما‌ها قرار دارد، می‌پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می‌گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو‌سیما پخش می‌شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!