Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@07:17:42 GMT

آیا ترامپ در معرض ابتلا به آلزایمر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۴۹۰

آیا ترامپ در معرض ابتلا به آلزایمر است؟

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، یک مقام ارشد کاخ‌سفید در جدیدترین کتاب خود تحت عنوان «یک هشدار» (A Warning) که بدون ذکر نام وی چاپ شده است به بحران ذهنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دهه هفتاد عمرش اشاره کرده است.

این کتاب که از روز گذشته در قفسه‌های کتاب فروشی‌ها در اختیار عموم قرار گرفته است در خصوص رفتار‌های ترامپ هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ناشناس کاخ سفید در بخشی از کتاب ۲۶۰ صفحه‌ای خود گفته است: «ترامپ در به خاطر آوردن آنچه می‌گوید یا آنچه که به او گفته می‌شود با مشکل مواجه است». او در این کتاب اعتراف می‌کند که صلاحیت تشخیص تیزفهمی ذهنی رئیس جمهور آمریکا را ندارد، ولی طبق اظهارات افرادی که زمان خود را با ترامپ می‌گذرانند، مشخص است که او در به خاطر سپردن آنچه خودش می‌گوید یا به او می‌گویند ناتوان است و همین امر باعث ناراحتی مخاطبان او شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «او لکنت دارد، با عجله حرف می‌زند، گیج و سردرگم است، به راحتی تحریک می‌شود و واکنش نشان می‌دهد و در ترکیب بندی اطلاعات مشکل دارد. نزدیکان او می‌گویند رئیس جمهور نمی‌تواند آنچه را که گفته یا به او گفته شده است را به خاطر بیاورد.»

این نویسنده در کتاب خود آورده است: «آمریکایی‌ها عادت کرده‌اند تا کلماتی را که از دهان او خارج می‌شود، انکار کنند. گاهی اوقات این کار برای جلوگیری از مسئولیت دادن به اوست. آن‌ها می‌گویند اغلب اوقات به نظر می‌رسد ترامپ واقعا رویداد‌های مهم را به خاطر نمی‌آورد.»

یک نمونه بارز از فراموشکاری ترامپ به زمانی باز می‌گردد که او گفته بود تا به حال درباره توفان مقوله ۵ چیزی نشنیده است. این در حالی است که طی چند سال گذشته دست کم چهار توفان مقوله ۵ در آمریکا رخ داده است.

این مقام کاخ سفید در کتاب خود می‌نویسد: «در حالی که ترامپ اغلب ادعا کرده است که بسیار باهوش و در برخی مسائل کارشناس است، ولی اطرافیان او می‌گویند زمانی که قصد دارد هوشمندانه سخنرانی کند، چهره اش دگرگون می‌شود. به همین دلیل است که برخی مقامات ارشد پشت در‌های بسته او را احمق و کودن در اندازه دانش آموز کلاس پنجم یا ششم معرفی می‌کنند.»

این نویسنده ناشناس با اشاره به اینکه ترامپ توانایی چندانی در یادآوری اصطلاحات اساسی ندارد، معتقد است او از «تنبلی فکری» رنج می‌برد و در خواندن و حفظ کلمات و به یاد سپردن آن‌ها مشکل دارد. به همین دلیل است که افرادی که زمان خود را با ترامپ می‌گذرانند بر این باورند که او درباره خود و کشورش دروغ می‌گوید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کاخ سفید دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخی از دارو‌های HIV می‌توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • برخی از داروهای HIV می توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی شود
  • اولین مقاله اش: تقصیر با مردان است نه زنان / اولین کتابش: پیغمبر دزدان / آنچه محقق داماد در باره باستانی پاریزی گفت
  • کاهش وزن در این دوره خطر مرگ زودرس دارد؟
  • کفش هوشمندی که به کمک افراد آلزایمری می‌آید
  • فوائد تماشای تلویزیون | چشم‌های‌تان به شما دروغ نمی‌گویند
  • این موجود هشت‌پا هیچ‌جوره نمی‌میرد!
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری