Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@10:45:02 GMT

دیدار سرلشکر سلامی با فرمانده ارتش پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۴۹۴

دیدار سرلشکر سلامی با فرمانده ارتش پاکستان

فرمانده کل سپاه گفت: ما در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را در نظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی شویم.

به گزارش مشرق، ژنرال قمر جاوید باجوا  فرمانده ارتش پاکستان که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه نظامی به کشورمان سفر کرده است، امروز (چهارشنبه 29 آبان)  با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه ، با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گفتگوی سرلشکر باقری با فرمانده ارتش پاکستان

سرلشکر سلامی در این دیدار از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان دشمنان مشترک جهان اسلام یاد کرد و با قدردانی از تلاش‌های سازنده پاکستان در کاهش تنش در منطقه، بر ضرورت وحدت و همگرایی هرچه بیشتر امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه راهبرد دو کشور ایران و پاکستان در توسعه امنیت پایدار مناطق مرزی را مشترک  و در هم تنیده توصیف و تاکید کرد: ما در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را در نظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی شویم.

ژنرال قمر باجوا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در کشورمان؛ ایران و پاکستان را همسایگانی با وجوه اشتراک فراوان دینی، فرهنگی، تاریخی  و دارای مرزهای مشترک دانست و این مهم را زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر همکاری های دو کشور توصیف کرد.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین از ایفای نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری درمنطقه بویژه در عراق و سوریه  قدردانی کرد.

گسترش مناسبات نظامی و امنیتی ، توسعه تعاملات در برقراری امنیت  و مقابله با  اشرار و گروه‌های تروریستی در مرزهای مشترک، انتقال تجربیات و ارتقای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی از مهمترین محورهای گفتگوی ژنرال باجوا و فرمانده کل سپاه بود.

منبع: سپاه نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سرلشکر سلامی پاکستان فرمانده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: ۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی‌ و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: سرلشکر باقری: عملیات تنبیهی به اهدافش دست یافت

وی افزود: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به ماموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت کرده است.

سرلشکر باقری تصریح کرد: مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز «وعده صادق» برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار می رود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام کنید.

وی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه‌ سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات وی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومند شد.

کد خبر: 1227387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد