Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ پیامکی در خصوص یارانه از سوی این وزارتخانه ارسال نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای درباره ارسال پیامک‌های جعلی در ارتباط با طرح "حمایت معیشتی" اعلام کرد: فرایند پرداخت به مشمولان طرح حمایت معیشتی تا هفته آینده ادامه دارد و هیچگونه پیامکی مبنی بر شمول، قطع و ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای هموطنان ارسال نمی‌شود و هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزارت رفاه، هیچ پیامکی در خصوص یارانه ارسال نمی‌کند! وزارت رفاه، هیچ پیامکی در خصوص یارانه ارسال نمی کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامک کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص تشریح مشاغلی که سخت و زیان‌آور است، گفت : در سال ۱۴۰۲، ۱ هزار و ۶۱۳ درخواست تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور به دبیرخانه تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور استان تأییدشده است.

وی افزود: این تعداد درخواست با ۸ هزار و ۷۲۲ عنوان شغلی در ۲ هزار و ۵۸۹ کارگاه و بنگاه اقتصادی استان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بابیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا پایان سال، ۲ هزار و ۲۱۳ درخواست با ۹ هزار و ۳۰۷ عنوان شغلی برای ۳ هزار و ۹۶۹ کارگاه در دبیرخانه وصول‌شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۳۳ جلسه کمیته بدوی و ۸ جلسه تجدیدنظر با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان و نمایندگان بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کارگران و کارفرمایان برگزارشده است.

وی با تصریح اینکه تمامی درخواست‌های تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور قبل از پایان سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شده است، ادامه داد: رسیدگی به درخواست متقاضیان سرعت گرفته و مدت‌زمان رسیدگی نسبت به گذشته کاهش‌یافته است و پرونده‌ها در کمترین زمان، موردبررسی قرار می‌گیرد.

مختاری یادآور شد: مطابق قانون، کارگران شاغل در کار‌های سخت و زیان‌آور با داشتن سابقه ۲۰ سال متوالی در پرداخت حق بیمه بدون شرط سنی و درصورتی‌که سوابق بیمه‌شده به‌صورت متناوب باشد با ۲۵ سال پرداخت حق بیمه می‌تواند بازنشسته شوند.

وی اضافه کرد: مشاغلی که به‌تناسب شغل، کارگر فشار جسمی و روحی بسیاری را متحمل می‌شود به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور تعریف‌شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بابیان اینکه ثبت درخواست بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه www.sakht.mcls.gov.ir انجام می‌شود، اضافه کرد: نتیجه بررسی و رأی صادرشده از سوی درخواست‌کننده قابل‌پیگیری و رصد است.

وی گفت: دبیرخانه کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر «بررسی و تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان‌آور» در فرایند بازنشستگی در کار‌های سخت و زیان‌آور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد و بر اساس گزارش اولیه بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیم‌گیری نموده و نتیجه برای اجرا به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار به گردشگران یک استان پرمسافر | مراقب نیش این حشره باشید !
  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • مراقب سلامت دندان‌ها در تعطیلات نوروزی باشید
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!