Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@15:30:25 GMT

خوشحالی بعد از گل جنجالی دو بازیکن هلند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۵۱۴

نژاد پرستی هنوز در فوتبال وجود دارد و باید این مساله کاملا از این ورزش پاک شود. به همین خاطر بازیکنان تیم ملی هلند در جریان دیدار برابر استونی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به این موضوع اعتراض کردند. فرانک دی یانگ و جورجینیو واینالدام در یک حرکت خاص علیه نژادپرستی واکنش نشان دادند.

نژاد پرستی هنوز در فوتبال وجود دارد و باید این مساله کاملا از این ورزش پاک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر بازیکنان تیم ملی هلند در جریان دیدار برابر استونی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به این موضوع اعتراض کردند. فرانک دی یانگ و جورجینیو واینالدام در یک حرکت خاص علیه نژادپرستی واکنش نشان دادند.

واینالدام که در دقیقه شش گل نخست را به ثمر رساند برای شادی پس از گلش به دی یانگ نزدیک شد. دو بازیکن دستان خود را در کنار هم گذاشتند تا نشان دهند میان بازیکنان با نژادها یا ادیان متفاوت فرقی وجود ندارد. خیلی زود تصویر دو بازیکن در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

هلند دیشب با پیروزی ۵ بر صفر برابر استونی به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GGy برچسب ها: دشمن ، اغتشاشات ، سعیدی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دشمن اغتشاشات سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو

رئال مادرید با 6 بازیکن گران قیمت ارزشمندتر از بارسلونا در ال کلاسیکو شناخته شد.

به گزارش فارس، ارزش بلینگام با 180 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن رئال 2 برابر گاوی با ارزش 90 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن بارسلونا است.

رئال مادرید با ارزش 1.04 میلیارد یورو گران ترین تیم باشگاهی اسپانیاست اما بارسلونا 250 میلیون یورو ارزان تر از تیم مادریدی است.

رئال مادرید در تابستان گذشته ارزشمندترین بازیکن خود یعنی جود بلینگام را با 120 میلیون یورو به خدمت گرفت تا ارزش رئال از بارسلونا سبقت بگیرد.

سایت ترانسفر مارکت گران ترین ترکیب تیم منتخب دیدار امشب ال کلاسیکو را معرفی کرد که ارزش رئالی های تیم منتخب تقریبا «3 برابر» ارزش بارسلونایی ها است.

بر اساس گزارش این رسانه، رئال مادرید با داشتن 6 بازیکن در ترکیب تیم منتخب ال کلاسیکو با ارزش 690 میلیون یورو بالاتر از بارسلونا با 5 بازیکن با ارزش 265 میلیون یورو ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئال مادرید بارسلونا را در هم کوبید (گزارش تصویری) کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)