Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی امروز برای استان های ساحلی دریای خزر، تهران، قم، بخش های مرکزی، اصفهان، سمنان، کرمان، بخش هایی از استان بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و جنوبی بارش برف و باران داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استمرار بارش طی روزهای آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: روز پنج شنبه بارش در سواحل دریای خزر، استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، بخش هایی از استان هرمزگان بویژه شرق ادامه دارد و برای روز جمعه بارش عمدتا در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به اینکه فردا بارش باران برای تهران خاتمه می یابد، بیان کرد: فردا ظهر دما برای تهران افزایش می یابد و از روز جمعه مجدد با نفوذ هوای سرد، کاهش دما را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: سیلاب و بالاآمدن آب سطح رودخانه ها در برخی استان ها/ افزایش دما برای تهران در راه است

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنج شنبه اوج بارش ها در جنوب شرقی، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و بخش هایی از خراسان جنوبی است.

به گفته وی، روز پنج شنبه بارش های عمده در استان گیلان، مازندران، خراسان شمالی، اردبیل و ارتفاعات رشته کوه البرز به صورت برف خواهد بود که براین اساس وقوع برف در ارتفاعات ممکن است مشکلاتی در تردد استان های گیلان و اردبیل ایجاد شود.

ضیاییان در پایان نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق هشدار داد و گفت: بنابر بولتن های هواشناسی، با توجه به بارش شدید باران در سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی خراسان رضوی و خراسان جنوبی و بخش هایی از استان کرمان احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

انتهای پیام/

بارش برف و باران در برخی مناطق ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای تهران وضعیت آب و هوا هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود