Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه مردم مرکز لرستان با حضور پرشور در راهپیمایی تقویت امنیت و وحدت جامعه و به منظور لبیک و حمایت از مواضع مقام معظم رهبری، انزجار خود را از اقدامات آشوبگران اعلام کردند.

مردم انقلابی لرستان با حضور خود ضمن تاکید بر لزوم حفظ امنیت جامعه، سوء استفاده برخی آشوبگران از تجمعات آرام اعتراضی نسبت به افزایش قیمت بنزین را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی کنندگان مسیر میدان شهدا تا مصلای الغدیر شهر خرم آباد را با سر دادن شعارهایی طی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان نیز مردم را در این راهپیمایی همراهی کردند.

کد خبر 4776788

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی خرم آباد قیمت بنزین بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف شیراز گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت قیمت بنزین سفر استانی اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر از گذشته برگزار شود

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: راهپیمایی روز قدس در سال‌جاری باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی، ظهر امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: ارزش حضرت علی (ع) بسیار زیاد است و مردم باید حرمت شهادت ایشان را نگه دارند و برای تفریح و شادی می‌توان از زمان‌های دیگر استفاده کرد و نباید به بهانه روز طبیعت حرمت‌شکنی شود.

وی افزود: انتظار داریم مردم در ایام شهادت حضرت علی (ع)، در مراسم مختلفی که برگزار می‌شود، شرکت و از برکات لیالی قدر هم استفاده کنند و به عبادت بپردازند.

امام جمعه دهاقان عنوان کرد: روز قدس باید متفاوت برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

رضوانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که تا ریشه‌کن نشود جهان آرام نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی و عزت و ایستادگی مردم فلسطین به ویژه غزه و همچنین ناکامی‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و رسوائی‌های آن‌ها در سطح جهان ثمره روز قدس و معماری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر این‌که برای روز قدس باید جنبش جهانی ایجاد شود، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و انتظامی با لباس مصوب خود و به صورت منظم وباشکوه همراه با مردم در تظاهرات شرکت کنند تا با این کار به صهیونیست‌ها و حامیان‌شان اخطار داده شود.

کد خبر 740214

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار» در ورامین برگزار شد
  • راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر از گذشته برگزار شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در شهرستان ورامین برگزار شد
  • انتقاد امام‌جمعه سنندج از افزایش سرسام‌آور رهن و اجاره خانه‌
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه، فردا
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد