Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون والیبال از تلاش برای بهبود وضعیت والیبال کشورمان گفت.

طرفداری- مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز برگزار شد و در نهایت پس از رای‌گیری، محمدرضا داورزنی با 26 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال برای 4 سال آینده انتخاب شد.

بهنام محمودی نیز در این انتخابات 15 رای کسب کرد. رشیدی نیز رایی کسب نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، داورزنی بعد از پیروزی در انتخابات گفت:

تبریک به بهنام محمودی که ١۵ رای آورد و تشکر می‌کنم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند. نگاه مجمع مثبت بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که محمودی می تواند رئیس شود تا از نسل جدید هم استفاده شود.

وی افزود:

 امیدوارم با کمک مجموعه ورزش کشور آینده بهتری برای والیبال بسازیم. نکاتی در صحبت برخی از نامزدها بود اما نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود. هرکسی سوالی دارد می تواند از ارکان های مختلف از جمله سازمان بازرسی و... سوال کند. همانطور که در دو سال گذشته خون دل خوردیم، بازهم چشم پوشی خواهیم کرد. تلاش می کنیم اقدام جدی در والیبال انجام دهیم.

داورزنی درباره نقشه راه والیبال در 4 سال آتی گفت: 

در مجموعه خانواده والیبال نیروهای خوبی داریم و باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود. از علی فتاحی و احمدی هم تشکر می کنم که مجمع را به خوبی اداره کردند. از مجموعه ای که کمک کرد تا والیبال روزهای خوبی داشته باشد تشکر می کنم. والیبال متعلق به همه دلسوزانش است.

وی در پایان گفت: 

با کمک هم باید به توقعات مردم رسیدگی کنیم. تلاش می کنیم با کمک همه آینده خوبی را بسازیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی